Öğr. Gör.
Engin Dayan
Eğitim
-
D
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
2020 -
DoktoraFEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İSTATİSTİK (DR)/
Tez Adı:
-
Y
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
2013 - 2018
Yüksek LisansSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Ticari bilgi ve lojistik sektörü rekabet gücü: Iğdır örneği
-
Y
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
2013 -
Yüksek LisansSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı:
-
L
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
2005 - 2011
LisansEDEBİYAT FAKÜLTESİ/BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/
Tez Adı:
22222
| Yıl: | Makale Başlığı | Kapsam | Yazar(lar): | Dergi Adı: | Cilt: | Sayı: | Link: |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2025 | Bilgiye Erişimde Yeni Ufuklar: Dijital Kütüphanelerin ve Yapay Zeka Literatürünün Bibliyometrik Haritalanması | Uluslararası | DAYAN ENGİN | Black Sea Journal of Artificial Intelligence | 1 | 1 | https://blackseapublishers.online/index.php/ai/article/view/18 |
| 2023 | Ticari bilginin lojistik sektöründe rekabet gücüne etkisi üzerine bir değerlendirme | Uluslararası | DAYAN ENGİN, POLAT COŞKUN | ETÜ Sentez İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi | 12 | https://dergi.erzurum.edu.tr/iibf/article/view/116/81 | |
| 2025 | Ticari Bilginin Sektörel Rekabet Sağlamadaki Rolü: Kuramsal Bir Analiz ve Bir Model Önerisi | Uluslararası | DAYAN ENGİN | Black Sea Journal of Public and Social Science | 8 | https://doi.org/10.52704/bssocialscience.1717235 | |
| 2025 | Veri Okuryazarlığından Yapay Zeka'ya: Dijital Çağda Kritik Yeterliliklerin İncelenmesi | Uluslararası | DAYAN ENGİN | Black Sea Journal of Artificial Intelligence | 1 | 1 | https://blackseapublishers.online/index.php/ai/article/view/20 |
22222
| Yıl: | Bildiri Başlığı | Kapsam: | Yazar(lar): | Etkinlik Adı: | Link: |
|---|---|---|---|---|---|
| 2025 | Federe Öğrenme Tabanlı Sağlık Çözümleri: Uygulama Alanları ve Etkinlik Analizi | Uluslararası | DAYAN ENGİN | International Congress Positive Schools III. ULUSLARARASI POZİTİF OKULLAR VE İYİ OLUŞ KONGRESİ “İyi Oluş Alanında Güncel Yaklaşımlar” | https://www.poswebcongress.com/2025tamkitabi.php |
| 2025 | Dijital Eğitimde Bilgiye Erişimin ve Bilgiyi Etkili Kullanmanın Dönüşümü: Hizmetler ve Yenilikler Üzerine Bir Analiz | Uluslararası | DAYAN ENGİN | International Congress Positive Schools III. ULUSLARARASI POZİTİF OKULLAR VE İYİ OLUŞ KONGRESİ “İyi Oluş Alanında Güncel Yaklaşımlar” | https://www.poswebcongress.com/2025tamkitabi.php |
| 2023 | GÜNÜMÜZ TEKNOLOJİLERİNİN GELDİĞİ NOKTA VE SAĞLIK ALANINDA KULLANILAN BİLGİNİN GELECEĞİ | Uluslararası | DAYAN ENGİN | SILK ROAD 2. International Scientific Research Congress | https://03117c8e-4231-45fb-9e1c-316cda39615f.filesusr.com/ugd/614b1f_e3e7f24fa08045ffadb014532ccefb7d.pdf |
| 2023 | GENEL SISTEM KULLANICISINA YÖNELIK İLERI ANALITIK YAKLAŞIMLAR: BILGI ERIŞIM ÖZELINDE VERI MADENCILIĞI | Uluslararası | DAYAN ENGİN | SILK ROAD 2. International Scientific Research Congress | https://03117c8e-4231-45fb-9e1c-316cda39615f.filesusr.com/ugd/614b1f_e3e7f24fa08045ffadb014532ccefb7d.pdf |
| 2018 | Üniversite Kütüphanelerinde Elektronik Bilgi Kaynaklarının Duyurulması ve Elektronik Danışma Hizmetleri ile Sürdürülmesi | Ulusal | DAYAN ENGİN | 1. Uluslararası Iğdır Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi.6-7 Kasım 2018 | |
| 2018 | Teknik Dergisi’nin Bibliyometrik Analizi (2004-2013) | Ulusal | DAYAN ENGİN | 1. Uluslararası Iğdır Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi.6-7 Kasım 2018 |
22222
| Yıl | Kitap Adı | Bölüm: | Katkı Düzeyi: |
|---|---|---|---|
| 2023 | İşletmelerde Yönetim Bilişim Sistemleri | Tıbbi Bilgi Grafikleri Üzerine Bir Araştırma | Bölüm(ler) |
| 2023 | İşletmelerde Yönetim Bilişim Sistemleri | Yakın Gelecekte Sağlık Verilerinin Güvenlik Ve Gizlilik Gereklilikleri - Blockchain | Bölüm(ler) |
| 2023 | BİYOSAĞLIKTA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR III | SAĞLIK HİZMETİ KAPSAMINDA BÜYÜK VERİ ANALİTİĞİ | Bölüm(ler) |
| 2023 | BİYOSAĞLIKTA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR III | SAĞLIKTA YAPAY ZEKÂ DEVRİMİ: GELECEĞE BAKIŞ | Bölüm(ler) |
22222
| Yıl | Tez Adı | Yazar: | Tür: | Durum: |
|---|
22222
| Akademik Yıl | Ders Adı | Eğitim Düzeyi: |
|---|---|---|
| 2018-2019 | TIP KÜTÜPHANECİLİĞİ | Önlisans |
| 2018-2019 | Deontoloji ve Meslek Etiği | Önlisans |
| 2018-2019 | DOSYALAMA VE ARŞİVLEME | Önlisans |
| 2018-2019 | TIBBİ DOKÜMANTASYON VE ARŞİVLEME I | Önlisans |
| 2018-2019 | HASTANE BİLGİ İŞLEM SİSTEMLERİ I | Önlisans |
| 2016-2017 | Güzel Konuşma ve Diksiyon | Önlisans |
| 2016-2017 | Tıbbi Sekreterlik Temel İlkeleri | Önlisans |
| 2016-2017 | Tıp Kütüphaneciliği | Önlisans |
| 2016-2017 | Sunum Teknikleri | Önlisans |
| 2016-2017 | Tıbbi Dokmantasyon ve Arşivleme II | Önlisans |
| 2016-2017 | Hastane Bilgi İşlem Sistemleri II | Önlisans |
| 2016-2017 | Hastane Bilgi İşlem Sistemleri I | Önlisans |
| 2016-2017 | Tıbbi Dokümantasyon ve Arşivleme I | Önlisans |
| 2015-2016 | Tıbbi Sekreterlik Temel İlkeleri | Önlisans |
| 2015-2016 | Tıp Kütüphaneciliği | Önlisans |
| 2014-2015 | Tıp Kütüphaneciliği | Önlisans |
| 2015-2016 | Tıbbi Dokümantasyon ve Arşivleme II | Önlisans |
| 2014-2015 | Tıbbi Dokümantasyon ve Arşivleme II | Önlisans |
| 2014-2015 | Hastane Bilgi İşlem Sistemleri II | Önlisans |
| 2015-2016 | Hastane Bilgi İşlem Sistemleri II | Önlisans |
| 2015-2016 | Hastane Bilgi İşlem Sistemleri I | Önlisans |
| 2014-2015 | Hastane Bilgi İşlem Sistemleri I | Önlisans |
| 2015-2016 | Tıbbi Dokümantasyon ve Arşivleme I | Önlisans |
| 2014-2015 | Tıbbi Dokümantasyon ve Arşivleme I | Önlisans |
| 2021-2022 | Sağlık Kayıt Sistemleri ve İstatistik | Önlisans |
| 2021-2022 | Sosyal Sorumluluk Projesi | Önlisans |
| 2021-2022 | Hastane Otomasyonu | Önlisans |
22222
| Ders Adı | 1. Hafta: | 2. Hafta: | 3. Hafta: | 4. Hafta: | 5. Hafta: | 6. Hafta: | 7. Hafta: | 8. Hafta: | 9. Hafta: | 10. Hafta: | 11. Hafta: | 12. Hafta: | 13. Hafta: | 14. Hafta: |
|---|
22222
| Proje Adı | Görev: | Tür: |
|---|
22222
| Patent Adı | Buluş Sahipleri: | Kategori: | Kapsam: |
|---|
22222
| Yıl | Ödül Adı | Kurum: | Tür: | Açıklama: |
|---|
22222
| Kurum | Durum |
|---|---|
| Türkiye Kütüphanecilik Derneği | Üye |
22222
| Tarih | Görev | Birim: | Bitiş Tarihi: |
|---|