Dr. Öğr. Üye.
Arzu SÖNMEZ ERYAŞAR
arzu.sonmez.eryasar@igdir.edu.tr
Telefon(0476) 223 00 10 | ----
Akademik Linkler Sosyal LinklerEğitim
-
D
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
2011 - 2013
DoktoraFEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİM (DR)/
Tez Adı: Fen bilimleri öğretmenlerinin epistemolojik inanç sistemleri ve sosyobilimsel konular hakkında yaptıkları öğretimler arasındaki ilişkilerin belirlenmesi
-
D
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
2013 - 2015
DoktoraEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: Fen bilimleri öğretmenlerinin epistemolojik inanç sistemleri ve sosyobilimsel konular hakkında yaptıkları öğretimler arasındaki ilişkilerin belirlenmesi
-
D
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
2013 - 2015
DoktoraEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: Fen bilimleri öğretmenlerinin epistemolojik inanç sistemleri ve sosyobilimsel konular hakkında yaptıkları öğretimler arasındaki ilişkilerin belirlenmesi
-
Y
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
2009 - 2011
Yüksek LisansFEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının GDO'lu besinler hakkındaki bilgiler, risk algıları, tutumları ve böyle bir konunun öğretimine yönelik öz yeterlilikleri
-
L
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
2005 - 2009
LisansKIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ/FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)/
Tez Adı:
-
L
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
2019 -
LisansAÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
Tez Adı:
22222
Yıl: | Makale Başlığı | Kapsam | Yazar(lar): | Dergi Adı: | Cilt: | Sayı: | Link: |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2022 | The coherence between epistemologies and SSI teaching: A multiple-case study with three science teachers | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU, KILINÇ AHMET | Science & Education | 2 | 30 | https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs11191-021-00200-7 |
2016 | Factors Influencing Turkish Preservice Teachers Intentions to Use Educational Technologies and Mediating Role of Risk Perceptions | Uluslararası | KILINÇ AHMET,ERTMER PEGGY,BAHÇİVAN ERALP,DEMİRBAĞ MEHMET,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,ÖZEL RUHAN | Technology and Teacher Education | |||
2012 | Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının GDO lu Besinler Konusunun Öğretimine Yönelik Öz Yeterlilikleri Bazı Psikometrik Faktörlerin Muhtemel Etkileri | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,KILINÇ AHMET | Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Dergisi | 6 | 2 | |
2017 | Stickers to Facts, Imposers, Democracy Advocators, and Committed Impartialists: Preservice Science Teachers’ Beliefs About Teacher’s Roles in Socioscientific Discourses | Uluslararası | KILINÇ AHMET,THOMAS KELLY,EROĞLU BARIŞ,DEMİRAL ÜMİT,KARTAL TEZCAN,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,DEMİRBAĞ MEHMET | International Journal of Science and Mathematics Education | |||
2021 | Sosyobilimsel Konular ve Öğretmenler: Türkiye’deki Tezlere Yönelik Bir Sistematik Literatür İncelemesi | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU | Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi | 22 | 3 | |
2016 | Factors influencing Turkish preservice teachers’xx intention to use educational technologies and the mediating role of risk perceptions | Uluslararası | KILINÇ AHMET,Ertmer Peggy,BAHÇİVAN ERALP,DEMİRBAĞ MEHMET,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,ÖZEL RUHAN | Journal of Technology and Teacher Education | |||
2014 | Preservice Science Teachers Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue | Uluslararası | KILINÇ AHMET,AFACAN ÖZLEM,POLAT DİLBER,DEMİRCİ GÜLER MUTLU PINAR,YILDIRIM KASIM,DEMİRAL ÜMİT,EROĞLU BARIŞ,KARTAL TEZCAN,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,İŞERİ BÜŞRA,GÖRGÜLÜ ÖZKAN | Journal of Turkish Science Education | |||
2022 | Exploring pre-service pre-school teachers’ perceptions of the nature of science: A qualitative study | Uluslararası | TANIK ÖNAL NAGİHAN, SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU | Journal of Teacher Education and Lifelong Learning | 4 | 2 | |
2024 | The 4th Grade Students of Primary School Opinions on Recycling and Reuse | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,ÖZEL RUHAN,DURAN VOLKAN | Eğitim Felsefesi ve Sosyolojisi Dergisi | 5 | 1 | https://jeps.penpublishing.net/makale/4997 |
22222
Yıl: | Bildiri Başlığı | Kapsam: | Yazar(lar): | Etkinlik Adı: | Link: |
---|---|---|---|---|---|
2023 | Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU, TANIK ÖNAL NAGİHAN | EDUCONGRESS | https://educongress.org/tr/2023/10/05/bildiri-ozet-kitabi-yayini/ |
2021 | Türkiye’de Bilimin Doğası ve Fen Eğitimi Üzerine Gerçekleştirilen Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU | VIII th International Eurasian Educational Research Congress (EJER) | https://drive.google.com/file/d/15gitwJtkizFFWboRGTy7r4drJYquHCeq/view |
2020 | Eleştirel düşünme becerileri üzerine sistematik literatür incelemesi | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU, ERDEL DİDEM | ISPEC Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi | https://f6190cd2-9e5f-4edc-8750-76612352d015.filesusr.com/ugd/614b1f_2e187fba420f4693bbfbded73e88d932.pdf |
2020 | Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Sistematik Literatür İncelemesi | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,ERDEL DİDEM | ISPEC 4th International Conference on Social Sciences Humanities 2020 | |
2020 | Türkiye’de Öz Düzenlemeli Çevrim İçi Öğrenme Araştırmalarındaki Eğilimler | Uluslararası | ERDEL DİDEM,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU | ISPEC 4th International Conference on Social Sciences Humanities 2020 | |
2020 | Sosyobilimsel konular ve öğretimi üzerine sistematik literatür incelemesi | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU | V.International Eurasian Educational Research Congress 2020 | |
2020 | Türkiye'de öz düzenlemeli çevrimiçi öğrenme araştırmalarındaki eğilimler | Uluslararası | ERDEL DİDEM, SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU | ISPEC Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi | https://f6190cd2-9e5f-4edc-8750-76612352d015.filesusr.com/ugd/614b1f_2e187fba420f4693bbfbded73e88d932.pdf |
2019 | Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi ve Öğretmen Liderliği İlişkisi: Iğdır İli Örneği | Uluslararası | ERDEL DİDEM,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU | VIth International Eurasian Educational Research Congress | |
2019 | Öğretmenlerin Eğitimde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Özyeterlik Düzeyleri ve Görüşleri: Iğdır İli Örneği | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,ERDEL DİDEM | VIth International Eurasian Educational Research Congress | |
2018 | A Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education: Study of a Delphi with Science Teachers | Uluslararası | ÇALIŞKAN Şule, İREZ OSMAN SERHAT, KILINÇ AHMET, HAN TOSUNOĞLU ÇİĞDEM, DEMİRBAĞ MEHMET, YILMAZ ŞİRİN, SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU, ÖZHAN Muhammed Muzaffer, GÜNGÖR SEMA NUR, KÖYLÜ Zeynep Neslihan | 13. International Balkan Education and Science Congress | |
2018 | Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Bir Delphi Çalışması | Uluslararası | ÇALIŞKAN ŞULE,İREZ OSMAN SERHAT,KILINÇ AHMET,HAN ÇİĞDEM,DEMİRBAĞ MEHMET,YILMAZ ŞİRİN,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,ÖZHAN MUHAMMED MUZAFFER,GÜNGÖR SEMANUR | 13th International Balkan Education and Science Congress | https://drive.google.com/file/d/1dgGJjkIsceCOnWfaOAOPnFdIUVA0sLWx/view |
2018 | Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme Ve Öğretme Çerçevesinin Geliştirilmesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri İle Bir Delphi Çalışması | Ulusal | ÇALIŞKAN ŞULE, İREZ OSMAN SERHAT, KILINÇ AHMET, HAN TOSUNOĞLU ÇİĞDEM, DEMİRBAĞ MEHMET, YILMAZ ŞİRİN, SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU, ÖZHAN MUHAMMED MUZAFFER, GÜNGÖR SEMANUR, KÖYLÜ ZEYNEP NESLİHAN | 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) | |
2017 | Towards developing a learning and teaching framework for ssı-based science education: Results of a delphi study | Uluslararası | İREZ OSMAN SERHAT, KILINÇ AHMET, HAN TOSUNOĞLU ÇİĞDEM, ÇALIŞKAN Şule, DEMİRBAĞ MEHMET, YILMAZ ŞİRİN, SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU, ÖZHAN Muhammed Muzaffer, GÜNGÖR SEMA NUR, KÖYLÜ Zeynep Neslihan | European Science Education Research Association Conference (ESERA) | |
2017 | The Development of a Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU, KILINÇ AHMET, İREZ OSMAN SERHAT, YILMAZ ŞİRİN, DEMİRBAĞ MEHMET, HAN TOSUNOĞLU ÇİĞDEM, GÜNGÖR SEMA NUR, ÖZHAN Muhammed Muzaffer, ÇALIŞKAN Şule, KÖYLÜ Zeynep Neslihan | International History, Philosophy, and Science Teaching Group Biennal Conference | |
2017 | Scientists’ belief systems framing their thinking and decisions about socioscientific issues: Pedagogical implications for SSI-based science education | Uluslararası | KILINÇ AHMET, İREZ OSMAN SERHAT, DEMİRBAĞ MEHMET, YILMAZ ŞİRİN, SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU, HAN TOSUNOĞLU ÇİĞDEM, GÜNGÖR SEMA NUR, ÖZHAN Muhammed Muzaffer, ÇALIŞKAN Şule, KÖYLÜ Zeynep Neslihan | European Science Education Research Association Conference (ESERA) | |
2017 | Scientists’ belief systems framing their thinking and decisions about socioscientific issues: Pedagogical implications for SSI-based science education | Uluslararası | KILINÇ AHMET,İREZ OSMAN SERHAT,DEMİRBAĞ MEHMET,YILMAZ ŞİRİN,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,HAN ÇİĞDEM,GÜNGÖR SEMANUR,ÖZHAN MUHAMMED MUZAFFER,ÇALIŞKAN ŞULE,KÖYLÜ ZEYNEP NESLİHAN | European Science Education Research Association | |
2017 | Towards Developing A Learning And Teaching Framework For SSI-Based Science Education: Results Of A Delphi Study | Uluslararası | KILINÇ AHMET,İREZ OSMAN SERHAT,HAN ÇİĞDEM,ÇALIŞKAN ŞULE,DEMİRBAĞ MEHMET,YILMAZ ŞİRİN,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,GÜNGÖR SEMANUR,KÖYLÜ ZEYNEP NESLİHAN | European Science Education Research Association | |
2017 | The Development of A Learning And Teaching Framework For SSI Based Science Education | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,KILINÇ AHMET,İREZ OSMAN SERHAT,YILMAZ ŞİRİN,DEMİRBAĞ MEHMET,HAN ÇİĞDEM,GÜNGÖR SEMANUR,ÖZHAN MUHAMMED MUZAFFER,ÇALIŞKAN ŞULE,KÖYLÜ ZEYNEP NESLİHAN | 14th International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference | |
2016 | Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi | Ulusal | KILINÇ AHMET, İREZ OSMAN SERHAT, ERDOĞAN Mehmet, DEMİRBAĞ MEHMET, SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU, YILMAZ ŞİRİN, GÜNGÖR SEMA NUR, ÖZHAN Muhammed Muzaffer | I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi | |
2015 | Preservice teachers intentions to use educational technologies The mediating role of risk perceptions | Uluslararası | ERTMER PEGGY,KILINÇ AHMET,BAHÇİVAN ERALP,DEMİRBAĞ MEHMET,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,ÖZEL RUHAN | American Educational Research Association | |
2015 | Exploring a science teacher s epistemic belief system and socioscientific discourse the relationships and the barriers | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,KILINÇ AHMET | National Association for Research in Science Teaching | |
2014 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller | Ulusal | DEMİRAL ÜMİT,KARTAL TEZCAN,KILINÇ AHMET,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,AFACAN ÖZLEM,POLAT DİLBER,DEMİRCİ GÜLER MUTLU PINAR,YILDIRIM KASIM,EROĞLU BARIŞ | XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | |
2012 | Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor Pratikler faydalar sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi | Ulusal | POLAT DİLBER,KILINÇ AHMET,GÖRGÜLÜ ÖZKAN,KARTAL TEZCAN,DEMİRAL ÜMİT,AFACAN ÖZLEM,DEMİRCİ GÜLER MUTLU PINAR,İŞERİ BÜŞRA,SOYSAL DAVUT,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,TANIK NAGİHAN | 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi | |
2012 | Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi | Ulusal | DEMİRCİ GÜLER MUTLU PINAR,AFACAN ÖZLEM,KILINÇ AHMET,DEMİRAL ÜMİT,POLAT DİLBER,KARTAL TEZCAN,EROĞLU BARIŞ,TANIK NAGİHAN,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU | 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi | |
2012 | Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi | Ulusal | KILINÇ AHMET,SOYSAL DAVUT,İŞERİ BÜŞRA,TANIK NAGİHAN,SEYMEN HATİCE,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,EROĞLU BARIŞ,KARTAL TEZCAN,DEMİRAL ÜMİT,YILDIRIM KASIM,POLAT DİLBER,DEMİRCİ GÜLER MUTLU PINAR,AFACAN ÖZLEM,GÖRGÜLÜ ÖZKAN | 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi | |
2012 | Science teachers’ views about teaching socioscientific issues: understandings, experiences and suggestions | Uluslararası | KILINÇ AHMET,POLAT DİLBER,EROĞLU BARIŞ,TANIK ÖNAL NAGİHAN,DEMİRAL ÜMİT,KARTAL TEZCAN,GÖRGÜLÜ ÖZKAN,AFACAN ÖZLEM,DEMİRCİ GÜLER MUTLU PINAR,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU | National Association for Research Teaching | |
2010 | Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Becerisinin Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması Kırşehir Örneği | Ulusal | POLAT DİLBER,FİDAN MEHMET,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU | 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
22222
Yıl | Kitap Adı | Bölüm: | Katkı Düzeyi: |
---|---|---|---|
2018 | Fen Bilimleri Öğretimi | Fen Eğitiminde Sosyobilimsel Konular | Bölüm(ler) |
2021 | Empowering Education: Research, Theory and Practice | Teachers’ Self-Efficacy Levels and Opinions towards Technology Integration in Education: The Case of Iğdır Province | Bölüm(ler) |
2017 | Fen Bilimleri Öğretimi (Yaklaşımlar ve Kazanımlar Doğrultusunda Uygulama Örnekleri) | Fen Eğitiminde Sosyobilimsel Konular | Bölüm(ler) |
2021 | Empowering Education: Research, Theory and Practice | Technological Pedagogical Content Knowledge and Teacher Leadership: The Case of Igdir Province | Bölüm(ler) |
2021 | Eğitimcinin STEM Öğrenme Yolculuğu | STEM Eğitiminde Sosyobilimsel Konular | Bölüm(ler) |
2021 | Eğitimcinin STEM Öğrenme Yolculuğu | STEM Kütüphanesi | Bölüm(ler) |
2022 | Bilim Dünyasında Eğitim-II | Lev Semonovich Vygotsky ve Eğitim | Bölüm(ler) |
2022 | 7. ve 8. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı | 7. VE 8. SINIF FEN BİLİMLERİ KAVRAM YANILGILARININ GİDERİLMESİ ÖĞRETMEN KİTABI | Bölüm(ler) |
2022 | 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı | MADDE VE ISI | Bölüm(ler) |
2022 | 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı | Madde ve Değişim | Bölüm(ler) |
2024 | Doğa Bilimleri Bağlamında Sosyal Bilgiler Cilt 3 | Küresel İklim Değişikliklerinin Doğa Bilimleri Bağlamında Sosyal Bilgilerde Değerlendirilmesi | Bölüm(ler) |
22222
Yıl | Tez Adı | Yazar: | Tür: | Durum: |
---|
22222
Akademik Yıl | Ders Adı | Eğitim Düzeyi: |
---|---|---|
2021-2022 | Kariyer Planlama | Lisans |
2021-2022 | Sosyal Hizmet Kuram ve Yaklaşımları I | Lisans |
2021-2022 | Psikoloji | Lisans |
2020-2021 | Sosyal Hizmet Kuram ve Yaklaşımları II | Lisans |
2020-2021 | Kariyer Planlama | Lisans |
2022-2023 | Kariyer Planlama | Lisans |
2022-2023 | Psikoloji | Lisans |
2022-2023 | Sosyal Güvenlik ve Sosyal Hizmet | Lisans |
2022-2023 | Girişimcilik | Lisans |
2022-2023 | Sosyal Hizmette Halkla İlişkiler ve İletişim | Lisans |
2022-2023 | Araştırma Yöntemleri | Lisans |
2021-2022 | İletişim Becerileri | Lisans |
2022-2023 | İletişim Becerileri | Lisans |
2022-2023 | Gönüllülük Çalışması | Lisans |
2023-2024 | Özel Öğretim Yöntemleri | Lisans |
2023-2024 | Sosyal Hizmet Mevzuatı | Lisans |
2023-2024 | Sosyal Hizmet Mevzuatı ve Hukuku | Önlisans |
2023-2024 | İnsan Kaynakları Yönetimi | Lisans |
2023-2024 | Kariyer Planlama | Lisans |
2023-2024 | Psikoloji | Lisans |
2023-2024 | Sosyal Güvenlik ve Sosyal Hizmet | Lisans |
22222
Ders Adı | 1. Hafta: | 2. Hafta: | 3. Hafta: | 4. Hafta: | 5. Hafta: | 6. Hafta: | 7. Hafta: | 8. Hafta: | 9. Hafta: | 10. Hafta: | 11. Hafta: | 12. Hafta: | 13. Hafta: | 14. Hafta: |
---|
22222
Proje Adı | Görev: | Tür: |
---|---|---|
Fen Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuların Öğretimi Konusunda Yetiştirilmesi: Bir Profesyonel Öğrenme Topluluğu Çalışması | Araştırmacı | -Tübitak 1001 |
FESKÖK (Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuların Öğretimi konusunda Yetiştirilmesi: Bir Profesyonel Öğrenme Topluluğu Çalışması) Projesi | Proje Koordinatörü | -Tübitak 1001 |
Ekolojik Edebiyat Okulu | Eğitmen | TÜBİTAK PROJESİ |
Doğa Benimle; Çevre Okuryazarıyım Her Yerde 3 | Eğitmen | TÜBİTAK PROJESİ |
22222
Patent Adı | Buluş Sahipleri: | Kategori: | Kapsam: |
---|
22222
Yıl | Ödül Adı | Kurum: | Tür: | Açıklama: |
---|
22222
Kurum | Durum |
---|---|
International History, Philosophy, Science Teaching Group (IHPST) | Üye |
National Association for Research in Science Teaching (NARST) | Üye |
American Educational Research Association (AERA) | Üye |
22222
Tarih | Görev | Birim: | Bitiş Tarihi: |
---|---|---|---|
2019 | Anabilim Dalı Başkanı | IĞDIR ÜNİVERSİTESİ | |
2022 | Yönetim Kurulu Üyeliği | IĞDIR ÜNİVERSİTESİ |