| 2025 |
NÖROPAZARLA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
A STUDY ON NEUROMARKETING AND CONSUMER BEHAVIOR |
Uluslararası |
Aliyev Polad,Gezen Feride,ARMUTCU BARIŞ |
ISTANBUL INTERNATIONAL CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS -VII |
https://en.istanbulkongresi.org/ |
| 2024 |
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDA PAZARLAMANIN 4P’SİNİN ÖNEMİ |
Uluslararası |
DİKMEN ÖZLEM,MOÇ TURHAN,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
https://www.egekongresi.org/_files/ugd/797a84_8fcc3b658b1f400895a3727b4adb85af.pdf |
| 2024 |
TÜKETİCİ HAKLARI VE TÜKETİCİNİN KORUNMASI |
Uluslararası |
YİKİT EBRU,MOÇ TURHAN,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
https://www.egekongresi.org/_files/ugd/797a84_8fcc3b658b1f400895a3727b4adb85af.pdf |
| 2024 |
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDA BENLİK ALGISI TEORİSİ |
Uluslararası |
AKKILIÇ GÜLAY,MOÇ TURHAN,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
https://www.egekongresi.org/_files/ugd/797a84_8fcc3b658b1f400895a3727b4adb85af.pdf |
| 2024 |
TÜKETİCİ DAVRANIŞI TEORİSİ |
Uluslararası |
Güler Miyase,MOÇ TURHAN,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
https://www.egekongresi.org/_files/ugd/797a84_8fcc3b658b1f400895a3727b4adb85af.pdf |
| 2024 |
Çevre Bilinci ve Pazarlama: Tüketici Perspektifi |
Uluslararası |
İNCE ERCAN,ARMUTCU BARIŞ,MOÇ KEREM |
12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
https://www.egekongresi.org/_files/ugd/797a84_8fcc3b658b1f400895a3727b4adb85af.pdf |
| 2024 |
AİLE İŞLETMELERİ VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN
BİBLİYOMETRİK ANALİZİ |
Uluslararası |
İNCE ERCAN,ARMUTCU BARIŞ,MADEN LALE |
12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
https://www.egekongresi.org/_files/ugd/797a84_8fcc3b658b1f400895a3727b4adb85af.pdf |
| 2024 |
TÜKETİCİ PAZARLARINI BÖLÜMLERE AYIRMA |
Uluslararası |
PINAR Emirhan,AKGÜN LEYLA,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 13. Uluuslararası Sosyal Bilimler Kongresi |
|
| 2024 |
E- TİCARET VE SATIN ALMA |
Uluslararası |
Çiçek Umut,TAN AHMET,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
https://www.egekongresi.org/in-english-1 |
| 2024 |
7P PAZARLAMA KARMASI |
Uluslararası |
Kaya Büşra,ARSLANTÜRK ÇÖLLÜ DUYGU,ARMUTCU BARIŞ |
Ege 12. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi |
|
| 2024 |
YEŞİL PAZARLAMA VE TÜKETİCİ SATIN ALMA İLİŞKİSİ |
Uluslararası |
MEMİŞ Neriman,ARSLANTÜRK ÇÖLLÜ DUYGU,ARMUTCU BARIŞ |
Ege 12. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi |
|
| 2024 |
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDA PAZARLAMANIN 4P'SİNİN ÖNEMİ |
Uluslararası |
Dikmen Özlem,MOÇ TURHAN,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ |
https://www.egekongresi.org/1-sosyal-bilimler-kongresi |
| 2024 |
7P PAZARLAMA KARMASI |
Uluslararası |
KAYA BÜŞRA,ARSLANTÜRK ÇÖLLÜ DUYGU,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ |
|
| 2024 |
TÜKETİCİ DAVRANIŞI TEORİSİ |
Uluslararası |
Güler Miyase,MOÇ TURHAN,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ |
https://www.egekongresi.org/1-sosyal-bilimler-kongresi |
| 2024 |
AİLE İŞLETMELERİ VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN
BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
|
Uluslararası |
Maden Lale,İNCE ERCAN,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ |
|
| 2024 |
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDA BENLİK ALGISI TEORİSİ |
Uluslararası |
AKKILIÇ GÜLAY,MOÇ TURHAN,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ |
https://www.egekongresi.org/1-sosyal-bilimler-kongresi |
| 2024 |
TÜKETİCİ HAKLARI VE TÜKETİCİNİN KORUNMASI |
Uluslararası |
YİKİT EBRU,MOÇ TURHAN,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ |
|
| 2024 |
TÜKETİCİ PAZARLARINI BÖLÜMLERİNE AYIRMA |
Uluslararası |
PINAR EMİRHAN,AKGÜN LEYLA,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ |
https://www.egekongresi.org/1-sosyal-bilimler-kongresi |
| 2024 |
İŞLETMELER ARASINDAKİ REKABETİN YENİ BOYUTU: DİJİTAL PAZARLAMA |
Uluslararası |
Taşkınsu İlteriş Kağan,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ |
https://www.egekongresi.org/1-sosyal-bilimler-kongresi |
| 2024 |
E-TİCARET VE SATIN ALMA |
Uluslararası |
Çiçek Umut,TAN AHMET,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ |
https://www.egekongresi.org/1-sosyal-bilimler-kongresi |
| 2024 |
YEŞİL PAZARLAMA VE TÜKETİCİ SATIN ALMA İLİŞKİSİ |
Uluslararası |
Memiş Neriman,ARSLANTÜRK ÇÖLLÜ DUYGU,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ |
|
| 2024 |
ÇEVRE BİLİNCİ VE PAZARLAMA: TÜKETİCİ PERSPEKTİFİ |
Uluslararası |
MOÇ KEREM,İNCE ERCAN,ARMUTCU BARIŞ |
EGE 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ |
|
| 2023 |
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ
ETKİSİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA |
Uluslararası |
Çalışkan Muhammet, TAN AHMET, ARMUTCU BARIŞ |
6th Academic Studies Congress |
|
| 2023 |
E- TICARET VE SATIN ALMA İLİŞKİSİ |
Uluslararası |
Üzümcü Beyza, TAN AHMET, ARMUTCU BARIŞ |
6th Academic Studies Congress |
|
| 2023 |
METAVERSE DÜNYASI’NIN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI AÇISINDAN
DEĞERLENDİRİLMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA |
Uluslararası |
ALKAN NİHAT, TAN AHMET, ARMUTCU BARIŞ |
6th Academic Studies Congress |
|
| 2023 |
YAPAY ZEKÂ PAZARLAMA ÇABALARI TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLİYOR MU?
MOBİL HİZMET ve MOBİL SANAL AĞ OPERATÖR KULLANICILARI ÜZERİNE BİR
ÇALIŞMA |
Uluslararası |
Özcan Burcu, TAN AHMET, ARMUTCU BARIŞ |
6th Academic Studies Congress |
|
| 2023 |
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ
ETKİSİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA |
Uluslararası |
Çalışkan Muhammet, TAN AHMET, ARMUTCU BARIŞ |
6th Academic Studies Congress |
|
| 2023 |
A Study on Intentions of Generation Z Consumers to Buy Recyclable Products |
Uluslararası |
ARMUTCU BARIŞ,TAN MUHAMMED FURKAN |
Research Innovations in Sustainable Marketing: A Global Symposium RISM2023 |
https://luminousinsights.net/journals/brp/si/rism2023 |
| 2023 |
ÜRETİM SEKTÖRÜ ÜZERİNE AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA |
Uluslararası |
Aras Adnan, ALIYEV POLAD, ARMUTCU BARIŞ |
Smart Future: Yesterday, Today and Tomorrow |
https://academicianstudies.com/ |
| 2023 |
ONLİNE SATIN ALMA DAVRANIŞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER |
Uluslararası |
Masalcı İsmail, ALIYEV POLAD, ARMUTCU BARIŞ |
Smart Future: Yesterday, Today and Tomorrow |
https://asc.academicianstudies.com/wp-content/uploads/2024/01/ASC2023-Fall-ASC-Full-Text-Booklet.pdf |
| 2023 |
Bibliyometrik Analiz ile Geçmişten Geleceğe Metaverse Gelişiminin İncelenmesi |
Uluslararası |
Balcı Muhammed Emin, ALTIN AYAZ YUSUF, ARMUTCU BARIŞ |
VI. Uluslararası Akademik Çalışmalar Kongresi (ASC-2023 / SONBAHAR) |
https://academicianstudies.com |
| 2023 |
YAPAY ZEKÂNIN TÜKETİCİLERİN YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI
ÜZERİNDEKİ ETKİSİ |
Uluslararası |
Gider Erkan, ALTIN AYAZ YUSUF, ARMUTCU BARIŞ |
VI. Uluslararası Akademik Çalışmalar Kongresi (ASC-2023 / SONBAHAR) |
https://academicianstudies.com/ |
| 2023 |
YEŞİL TÜKETİM DAVRANIŞININ ANA ÖNCÜLERİNİN BELİRLENMESİ |
Uluslararası |
Yetişkin Seher, GÜNGÖR HACİ YUSUF, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY,TODAY& TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/wp-content/uploads/2024/01/ASC2023-Fall-ASC-Full-Text-Booklet.pdf |
| 2023 |
YAPAY ZEKÂNIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ |
Ulusal |
SÜNE Mihriban, AKGÜN LEYLA, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://academicianstudies.com/ |
| 2023 |
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE YAPAY ZEKANIN KULLANIMI VE TURİZM PAZARLAMASINDA UYGULAMA ÖRNEKLERİ |
Uluslararası |
Demirhan Engin, KARTAL MAHMUT, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Ürün Tasarımlarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki
Etkisi |
Uluslararası |
ARAS ALAKAN ZEYNEP,AYKOL SELİN,ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/wp-content/uploads/2024/01/ASC2023-Fall-Abstract-Book.pdf |
| 2023 |
YAPAY ZEKÂNIN AYDINLIK VE KARANLIK YÖNLERİ: TURİSTİK DESTİNASYONLAR
ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA |
Ulusal |
ER Ahmet, AKGÜN LEYLA, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://academicianstudies.com/ |
| 2023 |
Marka Güveninin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi |
Uluslararası |
Masalcı Merve, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Bibliyometrik Analiz İle Geçmişten Geleceğe Metaverse Gelişiminin İncelenmes |
Uluslararası |
Balcı Muhammed Emin, ALTIN AYAZ YUSUF, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Metaverse Dünyası'nın Tüketici Satın Alma Davranışları Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma |
Uluslararası |
Alkan Nihat, TAN AHMET, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Üretim Sektörü Üzerine Ampirik Bir Araştırma |
Uluslararası |
Aras Adnan, ALIYEV POLAD, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Online Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktörler |
Uluslararası |
Masalcı İsmail, ALIYEV POLAD, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
E Ticaret |
Uluslararası |
Üzümcü Beyza, TAN AHMET, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
THE EFFECT OF MUSIC AS A POLITICAL MARKETING PRACTICE ON VOTER PREFERENCES |
Uluslararası |
ARMUTCU BARIŞ, TAN AHMET |
V. ASC 2023 / Spring Congress Everchanging World: Challenges and Opportunities 10-12 May 2023, Multan - Pakistan |
http://publications.holistence.com |
| 2023 |
Boykot'un Hazır Gıdalar Üzerine Etkisi |
Uluslararası |
Demir Veysel, ARSLANTÜRK ÇÖLLÜ DUYGU, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Yapay Zeka Pazarlama Çabaları Tüketici Davranışını Etkiliyor mu? Mobil Hizmet ve Mobil Sanal Ağ Operatör Kullanıcıları Üzerine Bir Çalışma |
Uluslararası |
Özcan Burcu, TAN AHMET, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Yeşil Tüketim Davranışının Ana Öncülerinin Belirlenmesi |
Uluslararası |
Yetişkin Seher, GÜNGÖR HACİ YUSUF, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
file:///C:/Users/Asus/Downloads/ASC2023%20Fall%20ASC-%20Full%20Text%20Booklet.pdf |
| 2023 |
Yapay Zekanın Satın Alma Davranışına Etkisi |
Uluslararası |
Süne Mihriban, AKGÜN LEYLA, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Elektronik Ödeme Sistemlerinin Gelişimi ve Etkileri |
Uluslararası |
Akkuş Fidan, ARSLANTÜRK ÇÖLLÜ DUYGU, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Konaklama İşletmelerinde Yapay Zekanın Kullanımı ve Turizm Pazarlamasında Uygulama Örnekler |
Uluslararası |
Demirhan Engin, KARTAL MAHMUT, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
FAST FOOD Sektöründe Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketicinin Satın Alma Kararına Etkisi Üzerine Bir Araştırma |
Uluslararası |
Taşbağ Fatih, ALPASLANOĞLU ALPASLAN, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Bankacılık Sektörü Çalışanlarının Yapay Zeka Uygulamalarını Benimseme Niyeti Üzerine Bir Araştırma |
Uluslararası |
Er Ömer, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Tüketici Satın Alma Davranışlarında Dini İnançların Etkisi Üzerine Bir Araştır |
Uluslararası |
Turgut Nurhat, MOÇ TURHAN, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Yapay Zekanın Tüketicilerin Yeşil Ürün Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkiler |
Uluslararası |
Gider Erkan, ALTIN AYAZ YUSUF, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
|
| 2023 |
Yapay Zekanın Aydınlık ve Karanlık Yönleri: Turistik Destinasyonlar Üzerine Bir Araştırma |
Uluslararası |
Er Ahmet, AKGÜN LEYLA, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Infuancerların Tüketicilerin Davranışsal Niyetleri Üzerine Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştırma |
Uluslararası |
Özkan Fuat, ALPASLANOĞLU ALPASLAN, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma |
Uluslararası |
Çalışkan Muhammet, TAN AHMET, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Politik Pazarlama Unsurlarının Seçmen Davranışlarına Etkisi Üzerine Kapsamlı Bir Araştırma |
Uluslararası |
Baldız Mahmut, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Dürtüsel Satın Alma Kararları |
Uluslararası |
Kılıç Eyüp, İNCE ERCAN, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Fast-Food Sektöründe Dijital Ödeme Uygulamaları Üzerine Bir Araştırma |
Uluslararası |
Sönmez Reşat, AYKOL SELİN, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Boykot'un Kozmetik Ürünler Üzerinde ki Etkis |
Uluslararası |
Taştan Taner, ARSLANTÜRK ÇÖLLÜ DUYGU, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
Dini İnançların İnanç Turizmi Üzerine Etkisi |
Uluslararası |
Öztürk Ahmet, İNCE ERCAN, ARMUTCU BARIŞ |
VI. ASC 2023 / FALL SMART FUTURE: YESTERDAY, TODAY & TOMORROW |
https://asc.academicianstudies.com/en/ |
| 2023 |
A STUDY ON THE EFFECT OF RELIGIOUS BELIEFS ON CONSUMER BUYING BEHAVIOR |
Uluslararası |
MOÇ TURHAN, Turgut Nurhat, ARMUTCU BARIŞ |
VI. Uluslararası Akademik Çalışmalar Kongresi (ASC-2023 / SONBAHAR) |
https://asc.academicianstudies.com/wp-content/uploads/2023/12/ASC2023_ozetleri_final.pdf |
| 2023 |
POLİTİK PAZARLAMANIN 4P’Sİ |
Uluslararası |
ARMUTCU BARIŞ |
11th International Conference on Culture and Civilization |
file:///C:/Users/K%C4%B1smet%20Bilgisayar/Desktop/masa%C3%BCst%C3%BC%20dosyalar/I%C4%9Fd%C4%B1r%20%C3%9Cni/Yay%C4%B1nlar/EK1-Madde%208c-2.%2012.%20POL%C4%B0T%C4%B0K%20PAZARLAMANIN%204P%E2%80%99S%C4%B0.pdf |
| 2023 |
Generation Z Young Consumers’ Sustainable Purchasing Behaviors and Intent to Purchase Recyclable Products: A Comprehensive Study in Turkey using SEM |
Uluslararası |
ARMUTCU BARIŞ, Tan Muhammed Furkan |
Business Research Proceedings, 1st Research Innovations in Sustainable Marketing: A Global Virtual Symposium |
https://luminousinsights.net/articles/BRP-2023-72 |
| 2022 |
AN ANALYSIS OF THE HISTORICAL DEVELOPMENT PROCESS OF POLITICAL MARKETING
|
Uluslararası |
ARMUTCU BARIŞ |
Middle East International Conference on Contemporary Scientific Studies-VII | March 3-4, 2022 |
https://www.middleeastconference.org/_files/ugd/614b1f_77fabd66c5054350a95423613bc913b6.pdf |
| 2022 |
POLİTİK PAZARLAMA KAPSAMINDA GÖÇ, POLİTİK İSTİKRAR VE
EKONOMİK BÜYÜME ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME |
Uluslararası |
ARMUTCU BARIŞ, Mavi Alper |
İSTANBUL INTERNATIONAL MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS –III |
https://www.istanbulkongresi.org/_files/ugd/614b1f_7c69123b1ff74f7ba3bcd85a6326e818.pdf |
| 2022 |
The Relatıonshıp Between Islamıc Dıgıtal Marketıng And Islamıc Product Purchasıng Behavıours: An Analysıs Wıth SEM on Turkey |
Uluslararası |
ARMUTCU BARIŞ, Gleason Kimberly, Zeqiri Jusuf, Alserhan Baker |
13 th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul. |
|
| 2022 |
A research on the relationship between political marketing and traditional marketing
|
Uluslararası |
ARMUTCU BARIŞ |
International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies |
https://www.izdas.org/_files/ugd/614b1f_1b2fcf28a37d437c8a2698fe95cf055b.pdf |
| 2021 |
THE RELATIONSHIP BETWEEN ECONOMIC VOTING THEORY AND VOTER BEHAVIORS: A LITERATURE REVIEW |
Uluslararası |
ARMUTCU BARIŞ, Mavi Alper |
Anatolian Congresses 8th International Social Sciences Congress |
|
| 2018 |
BİREYSEL MÜŞTERİLERİN BANKA TERCİHLERİ: KATILIM BANKALARI ÜZERİNE BİR ANALİZ |
Ulusal |
ARMUTCU BARIŞ, EKŞİ İBRAHİM HALİL, Özyurt Hatice Kübra |
3. Lisansüstü İşletme Öğrencileri Sempozyumu |
https://www.researchgate.net/profile/Duygu-Kizildag/publication/330182135_Kusak_Farkliliklarinin_Politik_Davranis_Algisi_Uzerine_Etkisi/links/5c321782299bf12be3b30619/Kusak-Farkliliklarinin-Politik-Davranis-Algisi-Uezerine-Etkisi.pdf |
| 2014 |
MARKA ŞEHİR GAZİANTEP’İN TURİSTİK ARZ VE TALEP YAPISI ÜZERİNE BİR İNCELEME |
Uluslararası |
ARMUTCU BARIŞ, GİRİTLİOĞLU İBRAHİM, OLCAY ATINÇ, AKÇİ YAVUZ |
9 TH INTERNATIONAL CONFERENCE: NEW PERSPECTIVES IN TOURISM AND HOSPITALITY-BOOK OF PROCEEDINGS - TOURMAN 2014 |
https://www.researchgate.net/publication/329809285_9th_International_Conference_New_Perspectives_in_Tourism_and_Hospitality_25-27_September_2014_Burhaniye_Editor |