Dr. Öğr. Üye.
Didem Erdel
Eğitim
-
D
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
2013 - 2018
DoktoraEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ BİLİM DALI/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ ANA BİLİM DALI
Tez Adı: Full-range leadership in language classrooms, leadership outcomes and effects on learner autonomy: A mixed methods study
-
Y
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
2009 - 2011
Yüksek LisansEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ BİLİM DALI/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ A.B.D. TEZLİ Y.L.
Tez Adı: First and second year students’xx opinions about english language course in the faculties and vocational high schools of Igdır University
-
L
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
2004 - 2008
LisansGAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı:
22222
Yıl: | Makale Başlığı | Kapsam | Yazar(lar): | Dergi Adı: | Cilt: | Sayı: | Link: |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2020 | INSTRUCTOR LEADERSHIP IN EFL CLASSROOMS AND THE OUTCOMES: THE EFFECTS OF TRANSFORMATIONAL AND TRANSACTIONAL LEADERSHIP STYLES | Uluslararası | ERDEL DİDEM, TAKKAÇ MEHMET | TEFLIN Journal | 31 | 1 | http://www.teflin.org/journal/index.php/journal/article/view/904/326 |
2015 | Evaluating English Language Course in a Turkish University The Students Perspectives | Uluslararası | ERDEL DİDEM,AKALIN SUNA | Journal of Educational and Instructional Studies in the World | 5 | 4 | |
2019 | The Relationship Between Teacher Classroom Leadership and Learner Autonomy: The Case of EFL Classrooms | Ulusal | ERDEL DİDEM,TAKKAÇ MEHMET | Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi | 8 | 3 | |
2020 | Teacher leadership inside the classroom: Implications for effective language teaching | Uluslararası | ERDEL DİDEM, TAKKAÇ MEHMET | International Journal of Curriculum and Instruction | 12 | http://ijci.wcci-international.org/index.php/IJCI/article/view/340/148 |
22222
Yıl: | Bildiri Başlığı | Kapsam: | Yazar(lar): | Etkinlik Adı: | Link: |
---|---|---|---|---|---|
2020 | Eleştirel düşünme becerileri üzerine sistematik literatür incelemesi | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU, ERDEL DİDEM | ISPEC Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi | https://f6190cd2-9e5f-4edc-8750-76612352d015.filesusr.com/ugd/614b1f_2e187fba420f4693bbfbded73e88d932.pdf |
2020 | Türkiye'de öz düzenlemeli çevrimiçi öğrenme araştırmalarındaki eğilimler | Uluslararası | ERDEL DİDEM, SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU | ISPEC Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi | https://f6190cd2-9e5f-4edc-8750-76612352d015.filesusr.com/ugd/614b1f_2e187fba420f4693bbfbded73e88d932.pdf |
2019 | Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi ve Öğretmen Liderliği İlişkisi: Iğdır İli Örneği | Uluslararası | ERDEL DİDEM,SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU | VIth International Eurasian Educational Research Congress | |
2019 | Highlighting Research Trends in Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) in ELT | Uluslararası | ERDEL DİDEM | Boğaziçi University School of Foreign Languages 2nd ELT Conference | |
2019 | Öğretmenlerin Eğitimde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Özyeterlik Düzeyleri ve Görüşleri: Iğdır İli Örneği | Uluslararası | SÖNMEZ ERYAŞAR ARZU,ERDEL DİDEM | VIth International Eurasian Educational Research Congress | |
2019 | Teacher Leadership Inside the Classroom: Implications for Effective Language Teaching. | Uluslararası | ERDEL DİDEM,TAKKAÇ MEHMET | 5th International Conference on Lifelong Education and Leadership for all | |
2017 | Language learning strategies: a literature review of definition, classification and instruction | Uluslararası | ERDEL DİDEM,TAKKAÇ MEHMET | II. International Igdir Symposium | |
2014 | How motivated are Turkish EFL learners to communicate in a global context | Uluslararası | ERDEL DİDEM,YILDIZ HANDAN | 47th Annual Meeting of BAAL | |
2014 | Learning styles of Turkish high school students and the effects of gender and school type on their preferences | Uluslararası | ERDEL DİDEM | 4th International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics and International Forum on Cognitive Linguistics | |
2013 | Learner beliefs and the effects of age gender region and academic unit | Uluslararası | ERDEL DİDEM | 16th International INGED ELT Conference |
22222
Yıl | Kitap Adı | Bölüm: | Katkı Düzeyi: |
---|---|---|---|
2021 | Empowering Education: Research, Theory and Practice | Technological Pedagogical Content Knowledge and Teacher Leadership: The Case of Igdir Province | Bölüm(ler) |
2021 | Empowering Education: Research, Theory and Practice | Teachers’ Self-Efficacy Levels and Opinions towards Technology Integration in Education: The Case of Iğdır Province | Bölüm(ler) |
22222
Yıl | Tez Adı | Yazar: | Tür: | Durum: |
---|
22222
Akademik Yıl | Ders Adı | Eğitim Düzeyi: |
---|---|---|
2021-2022 | İngilizce Okuma Becerileri | Hazırlık |
2021-2022 | İngilizce Yazma Becerileri | Hazırlık |
2019-2020 | İleri Sözlü Beceriler II | Lisans |
2021-2022 | İleri İngilizce Yazı Becerileri I | Lisans |
2014-2015 | Yabancı Dil II | Lisans |
2011-2012 | Yabancı Dil II | Lisans |
2010-2011 | Yabancı Dil II | Lisans |
2015-2016 | Yabancı Dil II | Lisans |
2012-2013 | Yabancı Dil II | Lisans |
2017-2018 | Yabancı Dil II | Lisans |
2013-2014 | Yabancı Dil II | Lisans |
2012-2013 | Yabancı Dil I | Lisans |
2013-2014 | Yabancı Dil I | Lisans |
2018-2019 | Yabancı Dil I | Lisans |
2011-2012 | Yabancı Dil I | Lisans |
2014-2015 | Yabancı Dil I | Lisans |
2015-2016 | Yabancı Dil I | Lisans |
2019-2020 | İleri İngilizce Dilbilgisi | Lisans |
2010-2011 | Yabancı Dil I - II | Lisans |
2009-2010 | Yabancı Dil I - II | Lisans |
22222
Ders Adı | 1. Hafta: | 2. Hafta: | 3. Hafta: | 4. Hafta: | 5. Hafta: | 6. Hafta: | 7. Hafta: | 8. Hafta: | 9. Hafta: | 10. Hafta: | 11. Hafta: | 12. Hafta: | 13. Hafta: | 14. Hafta: |
---|
22222
Proje Adı | Görev: | Tür: |
---|
22222
Patent Adı | Buluş Sahipleri: | Kategori: | Kapsam: |
---|
22222
Yıl | Ödül Adı | Kurum: | Tür: | Açıklama: |
---|
22222
Kurum | Durum |
---|---|
İNGİLİZCE EĞİTİMİ DERNEĞİ (INGED) | Üye |
INTERNATIONAL ASSOCIATION OF TEACHERS OF ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE (IATEFL) | Üye |
BRITISH ASSOCIATION FOR APPLIED LINGUISTICS (BAAL) | Üye |
İNGİLİZCE EĞİTİMİ DERNEĞİ (INGED) | Üye |
22222
Tarih | Görev | Birim: | Bitiş Tarihi: |
---|---|---|---|
2019 | Anabilim Dalı Başkanı | IĞDIR ÜNİVERSİTESİ | 2020 |
2019 | Bölüm Başkanı | IĞDIR ÜNİVERSİTESİ | 2020 |