Öğr. Gör.
Kenan Çiftçi
Eğitim
-
D
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
2019 - 2023
DoktoraEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ (DR)/
Tez Adı: Okul etkililiğinin pygmalion etkisi bağlamında değerlendirilmesi: Pozitif psikolojik sermayenin aracılık rolü
-
Y
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
2017 - 2019
Yüksek LisansEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ, DENETİMİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Okulların yapıları ile öğretmenlerin okulda alınan kararlara katılma durumları ve istekleri arasındaki ilişki
-
L
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
2010 - 2014
LisansİKTİSAT FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI İLİŞKİLER BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI İLİŞKİLER PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
Tez Adı:
-
L
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
2005 - 2009
LisansEĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı:
22222
Yıl: | Makale Başlığı | Kapsam | Yazar(lar): | Dergi Adı: | Cilt: | Sayı: | Link: |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2021 | Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları Problemler | Ulusal | ÇİFTÇİ KENAN, ERÇETİN ŞEFİKA ŞULE | Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi | 25 | http://sosbilder.igdir.edu.tr/DergiTamDetay.aspx?ID=1333&Detay=Ozet | |
2023 | Distributed leadership and teachers’ emotional labour: The mediating role of teacher autonomy | Uluslararası | ÖZDEMİR MURAT, BÜYÜKGÖZE HİLAL, AKMAN YENER, TOPALOĞLU HAKAN, ÇİFTÇİ KENAN | Journal of Educational Administration | |||
2023 | Pygmalion Ölçeğinin (PÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması | Ulusal | ÇİFTÇİ KENAN, ÖZDEMİR MURAT | Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 23 | 1 | https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2732565 |
2023 | Distributed leadership and teachers emotional labour: the mediating role of teacher autonomy | Uluslararası | ÖZDEMİR MURAT, BÜYÜKGÖZE HİLAL, Akman Yener, TOPALOĞLU HAKAN, ÇİFTÇİ KENAN | Journal of Educational Administration | 61 | 4 | http://dx.doi.org/10.1108/jea-06-2022-0092 |
2024 | Çalışan Lisansüstü Öğrencilerinin Karşılaştıkları Problemler | Uluslararası | ÇİFTÇİ KENAN,AKBAŞLI SAİT | Black Sea Journal of Public and Social Science | 7 | 2 | http://dx.doi.org/10.52704/bssocialscience.1484753 |
22222
Yıl: | Bildiri Başlığı | Kapsam: | Yazar(lar): | Etkinlik Adı: | Link: |
---|---|---|---|---|---|
2023 | ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PSİKOLOJİK SERMAYE ALGILARI İLE TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ | Uluslararası | ÇİFTÇİ KENAN, GÜLBETEKİN EDA | 4. Uluslararası Akdeniz ve 3. Uluslararası 8. Ulusal Pediatri Hemşireliği Kongresi | https://ekitap.atauni.edu.tr/wp-content/uploads/2023/10/ULUSLARARASI-PEDIATRI-HEMSIRE-KONGRESI.pdf |
2018 | İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM-ÖĞETİM SÜRECİNDE HAZIRBULUNUŞLUK ÖĞESİ OLARAK YETERLİ VE DENGELİ BESLENME | Uluslararası | DAL MUSTAFA, TUNÇ YUNUS, ÇİFTÇİ KENAN | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_b31e929e97e24635be4c219fdfb8ad2c.pdf |
2018 | STRATEJİK PLANLAMA, STRATEJİK PLANLAMANIN TARİHSEL GELİŞİMİ VE ÖNEMİ | Uluslararası | ÇİFTÇİ KENAN,DAL MUSTAFA,TUNÇ YUNUS | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_c180a59918af498a86587463c4e92243.pdf |
2018 | ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK MOTİVASYON DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ | Uluslararası | TUNÇ YUNUS,ÇİFTÇİ KENAN,DAL MUSTAFA | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_c180a59918af498a86587463c4e92243.pdf |
2018 | İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM-ÖĞETİM SÜRECİNDE HAZIRBULUNUŞLUK ÖĞESİ OLARAK YETERLİ VE DENGELİ BESLENME | Uluslararası | DAL MUSTAFA,TUNÇ YUNUS,ÇİFTÇİ KENAN | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_b31e929e97e24635be4c219fdfb8ad2c.pdf |
22222
Yıl | Kitap Adı | Bölüm: | Katkı Düzeyi: |
---|---|---|---|
2024 | EĞİTİM YÖNETİMİ ÇALIŞMALARI | Postmodernizmin Eğitim Yönetimine Yansımaları | Bölüm(ler) |
2024 | EĞİTİMDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE EKONOMİ | Okulda Liderlik | Bölüm(ler) |
22222
Yıl | Tez Adı | Yazar: | Tür: | Durum: |
---|
22222
Akademik Yıl | Ders Adı | Eğitim Düzeyi: |
---|---|---|
2020-2021 | Eğitimde Araç Gereç Geliştirme | Önlisans |
2020-2021 | .Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Önlisans |
2020-2021 | Davranış Yönetimi | Önlisans |
2019-2020 | Meslek Etiği | Önlisans |
2019-2020 | Çocuk Hakları ve Koruma | Önlisans |
2018-2019 | Çocuk ve İletişim | Önlisans |
2017-2018 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | Önlisans |
2020-2021 | Meslek Etiği | Önlisans |
2018-2019 | Meslek Etiği | Önlisans |
2018-2019 | Bilgi ve İletişim Teknolojisi | Önlisans |
2019-2020 | Bilgi ve İletişim Teknolojisi | Önlisans |
2020-2021 | Çocuk ve İletişim | Önlisans |
2019-2020 | Çocuk ve İletişim | Önlisans |
2018-2019 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | Önlisans |
2019-2020 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | Önlisans |
2018-2019 | Çocuk Hakları ve Koruma | Önlisans |
2020-2021 | Seminer | Önlisans |
2020-2021 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | Önlisans |
2020-2021 | Çocuk Hakları ve Koruma | Önlisans |
2020-2021 | Bilgi ve İletişim Teknolojisi | Önlisans |
2020-2021 | Demokrasi ve İnsan Hakları | Önlisans |
2021-2022 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | Önlisans |
2021-2022 | Çocuk Hakları | Önlisans |
2021-2022 | Meslek Etiği | Önlisans |
2021-2022 | Eğitimde Araç Gereç Geliştirme | Önlisans |
2021-2022 | Çocuk ve İletişim | Önlisans |
2021-2022 | Çocuk Beslenmesi | Önlisans |
2021-2022 | Öğrenme ve Öğretme Teknikleri | Önlisans |
2022-2023 | Eğitimde Araç Gereç Geliştirme | Önlisans |
2022-2023 | Meslek Etiği | Önlisans |
2022-2023 | Klavye I | Önlisans |
2022-2023 | Çocuk ve İletişim | Önlisans |
2022-2023 | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim | Lisans |
2022-2023 | Öğretim İlke ve Yöntemleri (yaz) | Lisans |
2022-2023 | Sınıf Yönetimi (Yaz) | Lisans |
2022-2023 | Eğitime Giriş (Yaz) | Lisans |
2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması (Bahar) | Lisans |
2023-2024 | Seminer | Önlisans |
2023-2024 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | Önlisans |
2023-2024 | Çocuk Hakları ve Koruma | Önlisans |
2023-2024 | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim | Lisans |
2023-2024 | Öğrenme ve Öğretme Teknikleri | Önlisans |
2023-2024 | Meslek Etiği | Önlisans |
2023-2024 | Çocuk ve İletişim | Önlisans |
2023-2024 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama | Önlisans |
2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması (Güz) | Lisans |
2023-2024 | Sınıf Yönetimi | Lisans |
2023-2024 | Eğitime Giriş | Lisans |
2022-2023 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Lisans |
2022-2023 | Eğitime Giriş | Lisans |
22222
Ders Adı | 1. Hafta: | 2. Hafta: | 3. Hafta: | 4. Hafta: | 5. Hafta: | 6. Hafta: | 7. Hafta: | 8. Hafta: | 9. Hafta: | 10. Hafta: | 11. Hafta: | 12. Hafta: | 13. Hafta: | 14. Hafta: |
---|
22222
Proje Adı | Görev: | Tür: |
---|
22222
Patent Adı | Buluş Sahipleri: | Kategori: | Kapsam: |
---|
22222
Yıl | Ödül Adı | Kurum: | Tür: | Açıklama: |
---|
22222
Kurum | Durum |
---|
22222
Tarih | Görev | Birim: | Bitiş Tarihi: |
---|---|---|---|
2023 | Bölüm Başkanı | IĞDIR ÜNİVERSİTESİ | 2024 |