Öğr. Gör.
Mustafa Dal
Eğitim
-
D
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
2021 -
DoktoraEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ (DR)/
Tez Adı:
-
Y
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
2012 - 2016
Yüksek LisansEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI EKONOMİSİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARIYLA BAŞ ETMEDE KULLANDIKLARI SINIF YÖNETİMİ STRATEJİLERİ
-
L
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
2002 - 2006
LisansKAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
Tez Adı:
22222
Yıl: | Makale Başlığı | Kapsam | Yazar(lar): | Dergi Adı: | Cilt: | Sayı: | Link: |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2018 | Okul öncesi öğretmenlerinin öğrencilerin istenmeyen davranışlarıyla baş etmede kullandıkları sınıf yönetimi stratejileri | Uluslararası | DAL MUSTAFA,AKAN DURDAĞI | Journal of Human Sciences | 15 | 2 | |
2014 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Yönetim Sorunları | Uluslararası | ADA ŞÜKRÜ,KÜÇÜKALİ RIDVAN,AKAN DURDAĞI,DAL MUSTAFA | Middle Eastern & African Journal of Educational Research | |||
2017 | Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Algılarının Analizi: Iğdır Üniversitesi Örneği | Uluslararası | DAL MUSTAFA | Researcher: Social Science Studies | 5 | 4 | http://www.rssstudies.com/Makaleler/2071718072_521-531-Mustafa20DAL.pdf |
2018 | Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Yaz Stajı Hakkındaki Görüş ve Önerileri: Iğdır Üniversitesi Örneği | Uluslararası | TUNÇ YUNUS,DAL MUSTAFA | Researcher: Social Science Studies | 6 | 3 | http://www.rssstudies.com/DergiTamDetay.aspx?ID=683Detay=Ozet |
2017 | SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ: IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ | Ulusal | İRAK HAKAN,TAŞCIOĞLU RACİ,DAL MUSTAFA,TUNÇ YUNUS | Atatürk İletişim Dergisi | 14 | http://dergipark.gov.tr/atauniiletisim |
22222
Yıl: | Bildiri Başlığı | Kapsam: | Yazar(lar): | Etkinlik Adı: | Link: |
---|---|---|---|---|---|
2022 | PİSA SINAVINDA BAŞARILI OECD ÜLKELERİ VE TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN KARŞILAŞTIRILMASI | Uluslararası | DAL MUSTAFA, ÇELİK SABRİ | ULUSLARARASI EĞİTİM TÖNETİMİ FORUMU | https://www.eyfor.org/public/documents/eyfor-xiii-ozet-kitabi.pdf |
2018 | SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN YAZ STAJI HAKKINDAKİ GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ: IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ | Uluslararası | TUNÇ YUNUS,DAL MUSTAFA | II.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi | http://kayit.multicongress.net/files/multi2018/Multicongress_ozet_kitapcigi.pdf |
2018 | İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM-ÖĞETİM SÜRECİNDE HAZIRBULUNUŞLUK ÖĞESİ OLARAK YETERLİ VE DENGELİ BESLENME | Uluslararası | DAL MUSTAFA,TUNÇ YUNUS,ÇİFTÇİ KENAN | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_b31e929e97e24635be4c219fdfb8ad2c.pdf |
2018 | ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK MOTİVASYON DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ | Uluslararası | TUNÇ YUNUS,ÇİFTÇİ KENAN,DAL MUSTAFA | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_c180a59918af498a86587463c4e92243.pdf |
2018 | STRATEJİK PLANLAMA, STRATEJİK PLANLAMANIN TARİHSEL GELİŞİMİ VE ÖNEMİ | Uluslararası | ÇİFTÇİ KENAN,DAL MUSTAFA,TUNÇ YUNUS | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_c180a59918af498a86587463c4e92243.pdf |
2017 | Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Algılarının Analizi: Iğdır Üniversitesi Örneği | Uluslararası | DAL MUSTAFA | 2. Uluslararası Iğdır Sempozyumu | |
2017 | Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrencilerin İstenmeyen Davranışlarıyla Baş Etmede Kuallandıkları Sınıf Yönetimi Staratejileri | Uluslararası | DAL MUSTAFA,AKAN DURDAĞI | 2. Uluslararası Iğdır Sempozyumu | |
2017 | SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ: IĞDIR ÜNİVESİTESİ ÖRNEĞİ | Uluslararası | İRAK HAKAN,TAŞCIOĞLU RACİ,DAL MUSTAFA,TUNÇ YUNUS | 3. ULUSLARARASI SAĞLIK İLETİŞİ SEMPOZYUMU | https://docs.wixstatic.com/ugd/503e9a_4904d2edef694471b919f45e7d3b8c75.pdf |
2014 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Yönetim Sorunları. | Ulusal | ADA ŞÜKRÜ,KÜÇÜKALİ RIDVAN,AKAN DURDAĞI,DAL MUSTAFA | 9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi |
22222
Yıl | Kitap Adı | Bölüm: | Katkı Düzeyi: |
---|
22222
Yıl | Tez Adı | Yazar: | Tür: | Durum: |
---|
22222
Akademik Yıl | Ders Adı | Eğitim Düzeyi: |
---|---|---|
2021-2022 | Davranış Yönetimi | Önlisans |
2021-2022 | Çocuk ve Çevre | Önlisans |
2021-2022 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama 1 | Önlisans |
2020-2021 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama 2 | Önlisans |
2020-2021 | Çocuk ve Müzik | Önlisans |
2020-2021 | Çocuk ve Çevre | Önlisans |
2020-2021 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama 1 | Önlisans |
2020-2021 | Öğrenme ve Öğretme Teknikleri | Önlisans |
2019-2020 | ÇOCUK VE MÜZİK | Önlisans |
2019-2020 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 2 | Önlisans |
2019-2020 | ÇOCUK VE OYUN | Önlisans |
2019-2020 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Önlisans |
2019-2020 | ÇOCUK VE ÇEVRE | Önlisans |
2019-2020 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 1 | Önlisans |
2019-2020 | EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTİRME | Önlisans |
2018-2019 | DAVRANIŞ YÖNETİMİ | Önlisans |
2018-2019 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Önlisans |
2018-2019 | ÇOCUK VE ÇEVRE | Önlisans |
2018-2019 | ÇOCUK VE OYUN | Önlisans |
2018-2019 | ÇOCUK VE MÜZİK | Önlisans |
2018-2019 | SEMİNER | Önlisans |
2018-2019 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 2 | Önlisans |
2018-2019 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 1 | Önlisans |
2017-2018 | ÇOCUK VE OYUN | Önlisans |
2017-2018 | PSİKODRAMA UYGULAMALARI | Önlisans |
2017-2018 | ÇOCUK VE MÜZİK | Önlisans |
2017-2018 | ÇOCUK EDEBİYATI VE MEDYA | Önlisans |
2017-2018 | AİLE EĞİTİMİ | Önlisans |
2017-2018 | DAVRANIŞ YÖNETİMİ | Önlisans |
2017-2018 | ÇOCUK EDEBİYATI VE MEDYA | Önlisans |
2017-2018 | ÖZEL EĞİTİM | Önlisans |
2017-2018 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Önlisans |
2017-2018 | ÇOCUK VE MÜZİK | Önlisans |
2017-2018 | ÇOCUK VE DRAMA | Önlisans |
2016-2017 | SEMİNER | Önlisans |
2015-2016 | SEMİNER | Önlisans |
2014-2015 | SEMİNER | Önlisans |
2016-2017 | ÇOCUK VE MÜZİK | Önlisans |
2016-2017 | ÇOCUK EDEBİYATI VE MEDYA | Önlisans |
2016-2017 | ÇOCUK VE OYUN | Önlisans |
2016-2017 | ÇOCUK VEÇEVRE | Önlisans |
2016-2017 | MESLEK ETİĞİ | Önlisans |
2016-2017 | ÇOCUKLA İLETİŞİM | Önlisans |
2016-2017 | ÇOCUK VE DRAMA | Önlisans |
2016-2017 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Önlisans |
2016-2017 | SANAT ETKİNLİKLERİNİ İZLEME | Önlisans |
2016-2017 | ÖZEL EĞİTİM 1 | Önlisans |
2015-2016 | EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTİRME | Önlisans |
2015-2016 | ÇOCUK EDEBİYATI VE MEDYA | Önlisans |
2015-2016 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 2 | Önlisans |
2015-2016 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 1 | Önlisans |
2015-2016 | ÇOCUK VE OYUN | Önlisans |
2015-2016 | ÇOCUK VE MÜZİK | Önlisans |
2015-2016 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Önlisans |
2014-2015 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 1 | Önlisans |
2014-2015 | EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTŞRME | Önlisans |
2014-2015 | ÇOCUK VE OYUN | Önlisans |
2014-2015 | ÇOCUK VE MÜZİK | Önlisans |
2014-2015 | ÇOCUK GELİŞİMİ 2 | Önlisans |
2014-2015 | ÇOCUK GELİŞİMİ 1 | Önlisans |
2014-2015 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Önlisans |
2013-2014 | ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Önlisans |
2010-2011 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Önlisans |
2011-2012 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Önlisans |
2013-2014 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Önlisans |
2012-2013 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Önlisans |
2011-2012 | ÖZEL EĞİTİM 1 | Önlisans |
2011-2012 | ÇOCUKTA SANAT VE YARATICILIK | Önlisans |
2012-2013 | ÇOCUKTA SANAT VE YARATICILIK | Önlisans |
2012-2013 | ÇOCUK VE ÇEVRE | Önlisans |
2012-2013 | ÇOCUK VE OYUN | Önlisans |
2013-2014 | ÇOCUK VE OYUN | Önlisans |
2011-2012 | ÇOCUK VE OYUN | Önlisans |
2012-2013 | ÇOCUK VE MÜZİK | Önlisans |
2013-2014 | ÇOCUK VE MÜZİK | Önlisans |
2010-2011 | ÇOCUK VE MÜZİK | Önlisans |
2011-2012 | ÇOCUK VE DRAMA | Önlisans |
2012-2013 | ÇOCUK VE DRAMA | Önlisans |
2012-2013 | ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA | Önlisans |
2013-2014 | ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA | Önlisans |
2010-2011 | ÇOCUK GELİŞİMİ 2 | Önlisans |
2011-2012 | ÇOCUK GELİŞİMİ 2 | Önlisans |
2012-2013 | ÇOCUK GELİŞİMİ 2 | Önlisans |
2013-2014 | ÇOCUK GELİŞİMİ 2 | Önlisans |
2010-2011 | ÇOCUK GELİŞİMİ 1 | Önlisans |
2011-2012 | ÇOCUK GELİŞİMİ 1 | Önlisans |
2012-2013 | ÇOCUK GELİŞİMİ 1 | Önlisans |
2013-2014 | ÇOCUK GELİŞİMİ 1 | Önlisans |
2010-2011 | SAĞLIK HİZMETLERİNDE HALKLA İLİŞKİLER | Önlisans |
2010-2011 | SAĞLIK HİZMETLERİ YÖNETİMİ | Önlisans |
2011-2012 | SANAT ETKİNLİKLERİNİ İZLEME | Önlisans |
2012-2013 | SANAT ETKİNLİKLERİNİ İZLEME | Önlisans |
2013-2014 | SANAT ETKİNLİKLERİNİ İZLEME | Önlisans |
2010-2011 | PSİKOLOJİYE GİRİŞ | Önlisans |
2013-2014 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 1 | Önlisans |
2012-2013 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 1 | Önlisans |
2011-2012 | EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTŞRME | Önlisans |
2012-2013 | EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTŞRME | Önlisans |
2013-2014 | EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTŞRME | Önlisans |
2012-2013 | AİLE EĞİTİMİ | Önlisans |
22222
Ders Adı | 1. Hafta: | 2. Hafta: | 3. Hafta: | 4. Hafta: | 5. Hafta: | 6. Hafta: | 7. Hafta: | 8. Hafta: | 9. Hafta: | 10. Hafta: | 11. Hafta: | 12. Hafta: | 13. Hafta: | 14. Hafta: |
---|
22222
Proje Adı | Görev: | Tür: |
---|---|---|
özellikle kız çocuklarının okullaşması projesi | Uzman | Avrupa Birliği |
22222
Patent Adı | Buluş Sahipleri: | Kategori: | Kapsam: |
---|
22222
Yıl | Ödül Adı | Kurum: | Tür: | Açıklama: |
---|
22222
Kurum | Durum |
---|
22222
Tarih | Görev | Birim: | Bitiş Tarihi: |
---|