Doç. Dr.
Volkan DURAN
Eğitim
-
D
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ
2019 -
DoktoraFEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK (DR)/
Tez Adı:
-
D
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
2015 - 2019
DoktoraEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/
Tez Adı: Öğretmen adaylarının akıl yürütme stilleri, bilişsel çarpıtmaları ve eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi örneği)
-
Y
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
2014 - 2019
Yüksek LisansSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/SOSYOLOJİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Risk toplumu bağlamında İran'ın nükleerle olan serüveni üzerine sosyolojik bir okuma
-
Y
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
2011 - 2017
Yüksek LisansFEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FİZİK (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Bazı çok spinli sistemlerde kuantum dolanıklık
-
Y
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
2013 - 2014
Yüksek LisansEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Öğretmen adaylarının hipotetik-yaratıcı akıl yürütme becerilerinin, bilimsel epistemolojik inançları, öğrenme stilleri ve demografik özellikleri açısından incelenmesi
-
L
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
2004 - 2010
LisansEĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (5 YILLIK)/
Tez Adı:
22222
Yıl: | Makale Başlığı | Kapsam | Yazar(lar): | Dergi Adı: | Cilt: | Sayı: | Link: |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2020 | Development of an Individual Professional Development Plan Proposal That is Based on Continuing Professional Development Needs of Teachers | Uluslararası | Can Taner,ÖZER BAYRAM,DURAN VOLKAN | The European Educational Researcher | 3 | 3 | http://dx.doi.org/10.31757/euer.334 |
2021 | An application of neutrosophic logic in the confirmatory data analysis of the satisfaction with life scale | Uluslararası | DURAN VOLKAN, TOPAL SELÇUK, Smarandache Florentin | Journal of Fuzzy Extension and Applications | 3 | 2 | http://www.journal-fea.com/article_131883.html |
2021 | From the Fordist to the Behavioural Economics Paradigm: Curriculum Theory in the Context of Irrationality Using the Dionysian and Apollonian Perspectives | Ulusal | DURAN VOLKAN | Turkish Studies- Educational Sciences | 16 | 2 | https://turkishstudies.net/education?mod=tammetin&makaleadi=&makaleurl=b61f22f5-90cc-469d-b155-5fbe721beda3.pdf&key=46939 |
2021 | Türkiye'de İyimserlik Araştırmaları; Pozitif Psikoloji Temelli Bir Arayış Bağlamında Bir Eğitim Programı Taslak Önerisi | Ulusal | DURAN VOLKAN, BARUT YAŞAR, MERTOL HÜSEYİN | Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi | 5 | 9 | http://dx.doi.org/10.31461/ybpd.944208 |
2021 | Using Sieve of Eratosthenes for the Factor Analysis of Neutrosophic Form of the Five Facet Mindfulness Questionnaire as an Alternative Confirmatory Factor Analysis | Uluslararası | DURAN VOLKAN, TOPAL SELÇUK, Smarandache Florentin, Bromi Said | Computer Modeling in Engineering & Sciences | 129 | http://dx.doi.org/10.32604/cmes.2021.016696 | |
2020 | DEVELOPMENT OF MONEY ATTITUDES SCALE | Ulusal | DURAN SEÇİL,KÜNÜ SERKAN,DURAN VOLKAN | Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi | 11 | 22 | https://dergipark.org.tr/tr/pub/kauiibf/issue/58936/775209 |
2021 | The geographical thinking skills and motivation of the students in the departments of Geography in Turkey | Uluslararası | DURAN VOLKAN, MERTOL HÜSEYİN | International Journal of Curriculum and Instruction | 13 | 2 | http://ijci.wcci-international.org/index.php/IJCI/article/view/671/299 |
2021 | Examination of the Text and Sentiment Analysis of the Opinions of the Students in the Social Service Departments regarding the Concept of Education | Ulusal | DURAN VOLKAN, TOPAL SELÇUK | Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi | 1 | 23 | https://bilgi.msgsu.edu.tr/files/23sondergi16temmuz_reduced.pdf |
2020 | Kaizen Perspective In Curriculum Development | Uluslararası | DURAN VOLKAN,MERTOL HÜSEYİN | Asia-Pacific Journal of Teacher Education | 6 | 3 | https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1257916.pdf |
2019 | İLKÖĞRETİM TÜRKÇE EĞİTİM PROGRAMINDA KÖKDEĞERLERİN İNCELENMESİ | Ulusal | ŞENTÜRK ŞENER,DURAN VOLKAN,Binay Esma | Turkish StudiesEducational Sciences | 14 | 4 | https://turkishstudies.net/educationalsciences?mod=makale_tr_ozet&makale_id=23474 |
2018 | BAZI DEĞİŞKENLERDE YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN YALNIZLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ | Uluslararası | ERSANLI ERCÜMEND,DURAN VOLKAN | International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) | 5 | 29 | http://www.jshsr.org/DergiTamDetay.aspx?ID=812 |
2021 | Development of a computer program for the identification key to insect orders (Arthropoda: Hexapoda) : Development of a computer program | Uluslararası | AYDIN GÖKHAN, DURAN VOLKAN, MERTOL HÜSEYİN | International Journal of Curriculum and Instruction | 13 | 3 | http://ijci.wcci-international.org/index.php/IJCI/index |
2021 | Paradigm shift in education in the post-COVID-19 world: Is decentralized education possible? | Uluslararası | KORKMAZ GÜNEŞ, TORAMAN ÇETİN, DURAN VOLKAN | International Journal of Curriculum and Instruction | 13 | 3 | http://ijci.wcci-international.org/index.php/IJCI/article/view/823/408 |
2020 | Discussing the Coronavirus Pandemic in the Context of Risk Society and Its Educational Implications | Ulusal | DURAN VOLKAN,CENGİZ RECEP | ADAM AKADEMİ Sosyal Bilimler Dergisi | 10 | 2 | https://dergipark.org.tr/tr/pub/adamakademi/issue/59367/756626 |
2020 | Views of Academicians Regarding a Curriculumfor Immigrants in Turkey | Ulusal | DURAN VOLKAN | Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi | 24 | http://sosbilder.igdir.edu.tr/Makaleler/2100360161_02_Duran_(15-55).pdf | |
2021 | Curriculum Theory in the Context of Two Cultures | Ulusal | DURAN VOLKAN | MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi | 10 | 1 | http://dx.doi.org/10.33206/mjss.797495 |
2013 | Analyzing the Collective Efficiency of Primary School Teachers In Terms of Some Variables | Uluslararası | DUMAN BİLAL,GÖÇEN KABARAN GÜLER,DURAN VOLKAN | Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education | 1 | http://efdergi.hacettepe.edu.tr/yonetim/icerik/makaleler/285-published.pdf | |
2017 | EXAMİNATİON OF THE EFFECTS OF DİFFERENT PRESENTATİON TYPES ON THE ATTENTİON AND MEDİTATİON LEVELS OF INDİVİDUALS THROUGH BRAİN WAVES | Uluslararası | DURAN VOLKAN,BARUT YAŞAR,BUDAK YUSUF | JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR) | 12 | http://www.jshsr.org/DergiTamDetay.aspx?ID=184 | |
2020 | Investigation of gifted students' skills of saying 'no' through neural networks | Uluslararası | DURAN VOLKAN,MERTOL HÜSEYİN,YURTDAŞ GİZEM | African Educational Research Journal | 8 | 4 | http://dx.doi.org/10.30918/aerj.84.20.153 |
2020 | The Secondary School Students’ Opinions on Distance Education | Uluslararası | ŞENTÜRK ŞENER,DURAN VOLKAN,YILMAZ ALİ | Journal of Education and e-Learning Research | 7 | 4 | http://www.asianonlinejournals.com/index.php/JEELR/article/view/2290 |
2020 | Investigation of the core beliefs of the teacher candidates through artificial neural networks | Uluslararası | DURAN VOLKAN,MERTOL HÜSEYİN | acta educationis generalis | 10 | 2 | https://content.sciendo.com/view/journals/atd/10/2/article-p52.xml?language=en |
2020 | Investigation of reasoning styles and causal attributions for success of teacher candidates | Ulusal | DURAN VOLKAN,EKİCİ GÜLAY | OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi | 16 | https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1237660 | |
2020 | Training of Trainers: An Action Based Research For Improving The Pedagogical Skills Of Academicians | Uluslararası | ÖZER BAYRAM,DURAN VOLKAN,TEKKE MUSTAFA | International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE) | 9 | 3 | http://ijere.iaescore.com/index.php/IJERE/article/view/20327 |
2020 | Bir Simülasyon Olarak Eğitim ve Eğitim Programları | Ulusal | DURAN VOLKAN,KAYMAKÇI GÜLİZ,ÜNAL AHMET | Kastamonu Eğitim Dergisi | 28 | 3 | http://dx.doi.org/10.24106/kefdergi.3929 |
2019 | From Magnetic Compass to Learning Styles: Logic Machines | Ulusal | DURAN VOLKAN,EKİCİ GÜLAY | Iğd Üniv Sos Bil Der | 19 | http://sosbilder.igdir.edu.tr/OncekiSayilarDetay.aspx?Sayi=19 | |
2019 | Development of Reasoning Styles Scale | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ŞENTÜRK ŞENER | Universal Journal of Educational Research | 7 | 5 | http://www.hrpub.org/download/20190430/UJER6-19512996.pdf |
2019 | Could be Entanglement Regarded as A Sign of AUniverse Having Higher Dimensions? | Uluslararası | DURAN VOLKAN,EKİCİ GÜLAY | NeuroQuantology | 17 | 3 | https://www.neuroquantology.com/article.php?id=1368 |
2018 | The Relationship Between Irrational Beliefs And Locus of Control of The UniversityStudents (Sample of Kyrgyzstan ) | Uluslararası | GÖKALP MURAT,MENTEŞE SABİT,gülsara cakşılıkova,DURAN VOLKAN | The Turkish Online Journal of Educational Technology | http://www.tojet.net/special/2018_12_1.pdf | ||
2018 | A Meta-Synthesis Study on Investigations of Dissertations on EducationRegarding Reasoning Skills in Turkey | Uluslararası | ERSANLI ERCÜMEND,gençoğlu cem,DURAN VOLKAN | International Online Journal of Educational Sciences | 10 | 5 | http://www.iojes.net/Makaleler/f128467f-b82e-4e54-a9af-d2ce4fc7f21b.pdf |
2017 | Investigation of The Reasoning Styles of The University Students | Ulusal | DURAN VOLKAN,ÖZER BAYRAM | Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi | 1 | 1 | http://dergipark.gov.tr/jier/issue/31085/303986 |
2018 | Okul Öncesi Programının Stufflebeam CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi | Ulusal | aydın sevinç,ŞENTÜRK ŞENER,DURAN VOLKAN | Journal of Turkish Studies | 13 | http://www.turkishstudies.net/DergiTamDetay.aspx?ID=14222 | |
2019 | İbn Haldun’un Eğitimle İlgili Fikirlerinin MedeniyetlerÇatışması Bağlamında İncelenmesi | Ulusal | BARUT YAŞAR,DURAN VOLKAN | İbn Haldun Çalışmaları Dergisi | 4 | 1 | https://journal.ihu.edu.tr/index.php/ihu1/article/view/64 |
2021 | Investigation of the Environmental Problems Attitudes of the Undergraduate History Student | Uluslararası | DURAN VOLKAN, ATLI CENGİZ, SAKAR ZEYNEP MÜJDE, BAŞ KENAN | Pegem Journal of Education and Instruction | 11 | 4 | https://www.pegegog.net/index.php/pegegog/article/view/1497 |
2021 | INVESTIGATION OF UNIVERSITY STUDENTS’ VIEWS ON THE DISTANCE EDUCATION PRACTICE AND VIRTUAL RISK PERCEPTIONS | Uluslararası | ŞENTÜRK ŞENER, DURAN VOLKAN | TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ | 25 | 3 | https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1194199 |
2020 | Lifelong learning tendencies of trainers in adult education | Uluslararası | ŞENTÜRK ŞENER,DURAN VOLKAN | International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE) | 9 | 1 | http://ijere.iaescore.com/index.php/IJERE/issue/view/550 |
2016 | The Analysis Of Cartoon Series Pepee in terms of Cultural Values | Ulusal | GELEN İSMAİL,DURAN VOLKAN,ÜNAL AVNİ | International Journal of Curriculum and Instructional Studies | 6 | 11 | http://www.ijocis.com/index.php/ijocis/issue/view/C6s11d/C6S11d |
2017 | The Analysis of Some Thought Experiments in Terms of The Dimensions of Hypothetico-Creative Reasoning Skills | Uluslararası | GELEN İSMAİL,ÖZER BAYRAM,DURAN VOLKAN | Jokull | 67 | 2 | http://jokulljournal.com/issue.php?v=67i=2 |
2016 | The Most Common Mistakes of Teacher Trainees in Teaching | Uluslararası | ÖZER BAYRAM,GELEN İSMAİL,HIZLI SİNEM,ÇINAR GONCA,DURAN VOLKAN | Universal Journal of Educational Research | 4 | 5 | https://www.hrpub.org/download/20160430/UJER5-19505614.pdf |
2016 | Investigation of Hypothetico Creative Reasoning Skills of Teacher Trainees in Terms of Their Thinking Styles | Uluslararası | GELEN İSMAİL,DURAN VOLKAN,ÖZER BAYRAM | Khazar Journal of Humanities and Social Sciences | 19 | 3 | https://jhss-khazar.org/wp-content/uploads/2012/12/NEW_7.Ismail_Gelen_Volkan_duran.pdf |
2016 | DENEYİMSİZ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI | Uluslararası | ÖZER BAYRAM,GELEN İSMAİL,DURAN VOLKAN | Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi | 15 | 58 | https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/225317 |
2019 | Investigation of the Reasoning Styles of the Teacher Candidates in terms of Decision Making Styles, Learning Modalities and Gender (Süleyman Demirel University Education Faculty Case) | Uluslararası | DURAN VOLKAN,MERTOL HÜSEYİN | European Journal of Contemporary Education | 8 | http://dx.doi.org/10.13187/ejced.2019.3.489 | |
2022 | ANALYZING ATTITUDES TOWARDS CLIMATE CHANGE AND ENVIRONMENTAL ISSUES BY USING VARIOUS METHODS | Ulusal | DURAN VOLKAN, ÇELİK MEHMET ALİ | lnternational Journal of Geography and Geography Education | 46 | http://dx.doi.org/10.32003/igge.1069665 | |
2022 | Organik Gıda Boyası Üreterek Periyodik Tablo Oluşturalım Etkinliğiyle Özel Yetenekli Öğrencilerin Akıl Yürütme Stillerinin İncelenmesi | Ulusal | KAYMAKCI GÜLİZ, DURAN VOLKAN, ENGİN AYŞE SENA | Mediterranean Journal of Educational Research | 15 | 38 | https://mjer.penpublishing.net/makale/2903 |
2022 | Investigation of Pedagogical Belief Systems and Teacher Efficacy of Teachers in Turkey | Uluslararası | Yüreğilli Göksu Derya, DURAN VOLKAN | International Journal of Progressive Education | 18 | 1 | https://ijpe.inased.org/makale/2945 |
2022 | Development of Smart Curriculum in Terms of Operational Research Methods | Uluslararası | DURAN VOLKAN, GÖKALP MURAT | Uluslararası Sosyal Bilimlerde Mükemmellik Arayışı Dergisi | 1 | 1 | http://www.smad.elayayincilik.com/2021-sayi-1-cilt-1/ |
2022 | Hidden Curriculum Scale of an Education Faculty: A Validity and Reliability Study | Uluslararası | BAŞ KENAN, DURAN VOLKAN | Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje | https://cje2.ufzg.hr/ojs/index.php/CJOE/article/view/4454 | ||
2022 | ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN FEN PROJESİ HAZIRLAMAYA VE YETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ | Uluslararası | KAYMAKCI GÜLİZ, DURAN VOLKAN | Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi | https://mjer.penpublishing.net/makale/3207 | ||
2022 | TOPLUMSAL CİNSİYET KAVRAMINA EĞİTSEL AÇIDAN MATEMATİK TEMELLİ SEMANTİK BİR BAKIŞ | Uluslararası | DURAN VOLKAN | Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kadın ve Aile Araştırmaları Dergisi (OKAD), | https://dergipark.org.tr/tr/pub/okad/issue/74264/1116488 | ||
2022 | An Evaluation of the Compatibility of the 2019 Turkish Curriculum (The Case of Iğdir Province) | Uluslararası | Binay Esma, ŞENTÜRK ŞENER, DURAN VOLKAN | Asian Institute of Research | 5 | http://dx.doi.org/10.31014/aior.1993.05.04.657 | |
2023 | Examination of the flipped classroom approach in the context of bibliometric analysis and GPT-3 model | Uluslararası | YÜREĞİLLİ GÖKSU DERYA, DURAN VOLKAN | International Journal of Curriculum and Instruction | https://ijci.globets.org/index.php/IJCI/article/view/1271/635 | ||
2023 | A Nano Topology Based Assessment with Parameter Reduction in Mathematics Education | Uluslararası | AKÜREK YUNUS EMRE, TOPAL SELÇUK, DURAN VOLKAN | Journal of Interdisciplinary Educational Research | https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2553304 | ||
2022 | Examining Teachers' Perceptions of Gender with Meta-thematic and Sentiment Analysis | Uluslararası | AKPOLAT TUBA, DURAN VOLKAN | Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi | 56 | 56 | https://dergipark.org.tr/tr/pub/maruaebd/issue/70517/10611498 |
2023 | FROM WORDS TO PARAGRAPHS: MODELING SENTIMENT DYNAMICS IN ‘NOTES FROM UNDERGROUND’ WITH GPT-4 VIA DESCRIPTIVE METHODS AND DIFFERENTIAL EQUATIONS | Uluslararası | DURAN VOLKAN, HAZAR ELMAN, Akhmetov Iskander, Pak Alexandr | Bulletin of the Kazakh-British Technical University | https://vestnik.kbtu.edu.kz/jour/article/view/860 | ||
2024 | From Words to Paragraphs: Modeling Sentiment Dynamics in Notes from Underground with GPT-4 by Differential Equations Via Quantile Regression Analysis | Uluslararası | DURAN VOLKAN, Akhmetov Iskander, HAZAR ELMAN, Gelbukh Alexander, AYDEMİR EZGİ | Computación y Sistemas | https://cys.cic.ipn.mx/ojs/index.php/CyS/article/view/4905 | ||
2023 | BIBLIOMETRIC ANALYSIS AND AI-ENHANCED LITERATURE REVIEW: IDENTIFYING RESEARCH GAPS IN OCCUPATIONAL HEALTH AND SAFETY EDUCATION | Uluslararası | DURAN VOLKAN, Aydın Emrah | Anadolu Türk Eğitim Dergisi | https://anadoluturkegitim.com/ | ||
2024 | Eğitimde Yapay Zekanın Kapsamlı İncelenmesi: Web of Science Veri Tabanı Üzerinden Bir AI Destekli Bibliyometrik Analiz | Uluslararası | DURAN VOLKAN | International Journal of Social & Humanities Sciences Research (JSHSR) | 11 | 104 | https://jshsr.org/index.php/pub/article/view/2584 |
22222
Yıl: | Bildiri Başlığı | Kapsam: | Yazar(lar): | Etkinlik Adı: | Link: |
---|---|---|---|---|---|
2023 | MODELING FACIAL EXPRESSIONS AND EMOTIONS USING DIFFERENTIAL EQUATIONS | Uluslararası | DURAN VOLKAN | 7TH INTERNATIONAL INNOVATIVE STUDIES & CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS | https://www.tokyosummit.org/ |
2023 | GÖMÜLÜ TEORİ İÇİN YAPAY ZEKA SOHBET ROBOTLARINDAN YARARLANMA: ÇEŞİTLİ DÜŞÜNME ÇERÇEVELERİNDE SORU İLETİSİ ÜRETİMİ | Uluslararası | DURAN VOLKAN | UMTEB – XIII International Scientific Research Congress | https://www.umteb.org/_files/ugd/d0a9b7_962712022f0f42088f23602ee5ed15a6.pdf |
2023 | MODELING SENTIMENT DYNAMICS IN TERMINATOR 3 SUBTITLES USING GPT-4 AND DIFFERENTIAL EQUATIONS BASED ON FUZZY LOGIC | Uluslararası | DURAN VOLKAN | 7TH INTERNATIONAL INNOVATIVE STUDIES & CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS | https://www.tokyosummit.org/ |
2023 | OYUN TEORİSİ ARACILIĞIYLA YAPAY ZEKA PSİKOLOJİSİNİ ANLAMAK VE BUNUN EĞİTSEL SONUÇLARI | Uluslararası | DURAN VOLKAN | UMTEB – XIII International Scientific Research Congress | https://www.umteb.org/_files/ugd/d0a9b7_962712022f0f42088f23602ee5ed15a6.pdf |
2022 | Using DNA Encoded Algorithms as an Informatıon Processing System in Scale Development | Ulusal | DURAN VOLKAN | 13th INTERNATIONAL CONGRESS ON NEW TRENDS IN EDUCATION | |
2022 | Toplumsal Cinsiyet Kavramına Matematik Temelli Semantik Bir Bakış | Uluslararası | DURAN VOLKAN | Uluslararası Sosyal Bilimlerde Kadın Çalışmaları Sempozyumu | |
2022 | Kuantum Karar Verme Teorisi Bağlamında Toplumsal Cinsiyet Kavramına Matematiksel Bir Bakış | Uluslararası | DURAN VOLKAN | Kuantum Karar Verme Teorisi Bağlamında Toplumsal Cinsiyet Kavramına Matematiksel Bir Bakış | |
2022 | ATATÜRK’ÜN “ZABİT VE KUMANDAN İLE HASB-I HÂL” ADLI ESERİNİN EĞİTSEL KAVRAMLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ DUYGU ANALİZİNİN DİFERANSİYEL DENKLEMLER ARACILIĞIYLA MODELLENMESİ | Uluslararası | DURAN VOLKAN | Doğumunun 141. yılında Atatürk 2. Uluslararası Sempozyumu | https://www.iksadkongre.org/ataturk |
2021 | A VIEW OF EDUCATIONAL RESEARCH IN THE CONTEXT OF THE BOOK OF THE "WHY": A BOOK CRITIQUE STUDY | Uluslararası | DURAN VOLKAN | 3rd international conference on innovative studies of contemporary sciences | |
2021 | Development Of Smart Curriculum İn Terms Of Operational Research Methods And Various Intelligence Models | Uluslararası | DURAN VOLKAN, GÖKALP MURAT | I. International Congress on Excellence in Education | |
2021 | FİNANSAL OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN AKADEMİSYEN GÖRÜŞLERİ | Uluslararası | DURAN VOLKAN, Duran Seçil | Iğdır International Social Sciences Congress | https://d78ea76a-1faa-490b-96df-3833ce6eddb7.filesusr.com/ugd/614b1f_330d2c7bacc244ffb0283cae433aea03.pdf |
2021 | An Education in ‘Evil’ in the Context of Risk Society and Its Implications for the Curriculum Theory | Uluslararası | DURAN VOLKAN | VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021) | |
2021 | Blokzincirine Dayalı Akıllı Eğitim Programı Önerisi | Uluslararası | DURAN VOLKAN, EKİCİ GÜLAY | I. International Congress on Excellence in Education | |
2020 | ÇİN’DE EĞİTİM PROGRAMLARININ TARİHSEL TEMELLERİ: BİR DERLEMEÇALIŞMASI | Uluslararası | DURAN VOLKAN,Kaymakçı Güliz | INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINECOUNTRIES SYMPOSIUM-4 | |
2020 | Understanding Coronavirus Pandemic in The Context of Behavioural Economics | Uluslararası | Duran Seçil,KÜNÜ SERKAN,DURAN VOLKAN | EL RUHA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES | |
2020 | Glass Ceiling Syndrome in “High Quality” Social Science Publications | Uluslararası | DURAN VOLKAN | EL RUHA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES | |
2020 | COMPARISON OF EDUCATION SYSTEM IN MEIJI AREA IN JAPAN EMPIRE WITH TANZIMATREFORM ERA IN OTTOMON EMPIRE | Uluslararası | DURAN VOLKAN | TOKYO SUMMIT-III 2rd international conference on innovative studies of contemporary sciences | |
2020 | KİBUTZ’LARDA EĞİTİM | Uluslararası | Güliz Kaymakçı,DURAN VOLKAN | INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SYMPOSIUM - 4 | |
2019 | The Beliefs of Special Gifted Children on Preparing Science Projects and their Competences | Uluslararası | Kaymakçı Güliz,DURAN VOLKAN | 1ST INTERNATIONAL EDUCATIONALRESEARCH CONFERENCE | |
2019 | TÜRKIYE-ABD GERILIMINDE BIR CAN YAKMA STRATEJISI S-400 | Uluslararası | DURAN VOLKAN, CENGİZ RECEP | II. INTERNATIONAL BLACK SEACOASTLINE COUNTRIES SYMPOSIUM | |
2019 | Havruta Method: An Ancient Instruction Method in Jewish Tradition | Uluslararası | DURAN VOLKAN,MERTOL HÜSEYİN | VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019) | |
2019 | Effects of Different Musics on The Attention Levels of Individuals | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ERSANLI ERCÜMEND | ILTERG CONFERENCE | |
2019 | Psychological Traits of Geniuses and Its Implications ForCurriculums for Gifted Individuals | Uluslararası | DURAN VOLKAN, ERSANLI ERCÜMEND | ILTERG CONFERENCE | |
2019 | LOGIC MACHINES IN THE CONTEXT OF LEARNINGSTYLES | Uluslararası | DURAN VOLKAN,EKİCİ GÜLAY | 6. Uluslararası Mesleki Ve Teknik Bilimler Kongresi | |
2019 | “BİSMİLLAH”’IN YARATILIŞ FELSEFESİ AÇISINDAN EPİSTEMOLOJİK OLARAK İNCELENMESİ | Uluslararası | DURAN VOLKAN, ÖZER BAYRAM, BARUT YAŞAR | 3rd International Creation Congress in the Light of Sciences | http://www.igdir.edu.tr/Addons/Resmi/uploads/files/biyk-o%CC%88zet-bildiriler-kitabi-2019.pdf |
2019 | Lukas Kritiği Bağlamında Eğitim Programları | Uluslararası | DURAN VOLKAN,BARUT YAŞAR | 2. ULUSLARARASI19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ | |
2019 | KAIZEN PERSPECTIVE IN CURRICULUM DEVELOPMENT | Uluslararası | DURAN VOLKAN,MERTOL HÜSEYİN | VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi | |
2019 | Atatürk’ün Eğitimle İlgili Görüşleri Bağlamında Bir Eğitim Programı Nasıl Olmalıdır? | Uluslararası | DURAN VOLKAN,EKİCİ GÜLAY,BARUT YAŞAR | 2. ULUSLARARASI19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ | |
2019 | Tasarımsal Düşünme Becerileri | Uluslararası | DURAN VOLKAN,EKİCİ GÜLAY | 6. Uluslararası Mesleki Ve Teknik Bilimler Kongresi | |
2019 | Öğretmen Adaylarının Çizimlerinde “Sınıfta Disiplin Sağlamak” Kavramına İlişkin Görüşlerinin Nitel Bir Analizi | Uluslararası | EKİCİ GÜLAY,DURAN VOLKAN | NTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES TARAS SHEVCHENKOII. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES | |
2019 | EDUCATION IN THE CONTEXT OF GRAMSCI’S CONCEPT OF HEGEMONY | Uluslararası | DURAN VOLKAN,CENGİZ RECEP | INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SYMPOSIUM - 2 | |
2019 | Öğretmen Adaylarının “Nükleer Enerji Santrali” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi | Uluslararası | EKİCİ GÜLAY,DURAN VOLKAN | TARAS SHEVCHENKOFebruary 1-3, 2019ANKARAInternational Congress on Social Sciences - 2 | |
2019 | BİR İDEOLOJİK AYGIT OLARAK EĞİTİM PROGRAMI | Uluslararası | DURAN VOLKAN, EKİCİ GÜLAY | XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | |
2019 | FROM GALATIANS TO DRUIDIC CURRICULUM: AN OLD PERSPECTIVE TO TODAY’S PROBLEMS | Uluslararası | DURAN VOLKAN, EKİCİ GÜLAY | XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | |
2018 | THE RELATIONSHIP BETWEEN IRRATIONAL BELIEFS AND LOCUS OF CONTROL OF THE UNIVERSITY STUDENTS (SAMPLE OF KYRGYZSTAN ) | Uluslararası | GÖKALP MURAT,DURAN VOLKAN,MENTEŞE SABİT,Caksılıkova Gulsara | ITEC 2018International Teacher Education Conference | http://tojet.net/special/2018_12_1.pdf |
2018 | Bir Habitus Olarak Eğitim Programı | Uluslararası | DURAN VOLKAN,EKİCİ GÜLAY | 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi Hatay | |
2018 | Öğretmen Adaylarının “Üniversite Eğitimi” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi | Uluslararası | EKİCİ GÜLAY,DURAN VOLKAN | 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi Hatay | |
2018 | Molla Lütfi’nin İdamı ve Galileo’xxnun Kemikleri: Delos Problemi | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ÖZER BAYRAM | 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi Hatay | |
2018 | Öğretmenlerin Görev Yaptıkları Yeri Tercih EtmeSebepleri | Uluslararası | ÖZER BAYRAM,DURAN VOLKAN | I. PINARBAŞI (AZİZİYE) SEMPOZYUMU | |
2018 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞSEL ÇARPITMALARI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMES | Uluslararası | DURAN VOLKAN | 7th International Social Studies Education Symposium | http://usbes2018.ahievran.edu.tr/Content_Files/Content/usbes20tam20metin202018.pdf |
2018 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ “ÖĞRENME- ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI” KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ BELİRLENMESİ: BİR METAFOR ANALİZİ ÇALIŞMASI | Uluslararası | EKİCİ GÜLAY,DURAN VOLKAN | 7th International Social Studies Education Symposium | http://usbes2018.ahievran.edu.tr/Content_Files/Content/usbes20tam20metin202018.pdf |
2018 | THE ADAPTATION OF THE CONCEPT OF LIFE IN THE HIGH SCHOOL PHYSICS CURRICULUM IN BROAD FIELD DESIGN | Uluslararası | DURAN VOLKAN | TÜRK FİZİK DERNEĞİ 34.ULUSLARARASI FİZİK KONGRESİ | |
2018 | Evaluation of Pre-School EducationProgram according to Stufflebeam’s CIPP Model | Uluslararası | Aydın Sevinç,ŞENTÜRK ŞENER,DURAN VOLKAN | International Learning, Teaching and EducationResearch Congress (ILTER 2018) | |
2018 | İlkokul Hayat Bilgisi Derslerinde Hoşgörü Değerinin Öğretimi ve Programınİncelenmesi | Uluslararası | yer fatih,BARUT YAŞAR,DURAN VOLKAN | 3. Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi | |
2018 | Pınarbaşından Amasya’ya: Melikgazi Türbesi ve AmasyaSultan İkinci Bayezid Külliyesi Örneği ve Mumyalar | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ÖZER BAYRAM | I. PINARBAŞI (AZİZİYE) SEMPOZYUMU | |
2018 | Öğretmen Adaylarının “Kadına Şiddet” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi | Uluslararası | EKİCİ GÜLAY,DURAN VOLKAN | I. Uluslararası Kadın Kongresi: Sosyo Hukuki Perspektifte Kadının Yeri | |
2018 | Curriculums in the Context of Gender Perspective | Uluslararası | DURAN VOLKAN,EKİCİ GÜLAY | International Women Congress: The Place of Women in Socio Legal Perspective | |
2018 | MODERN FİZİK KAVRAMLARININ LİSE DÜZEYİNDE ÖĞRETİMİ | Uluslararası | DURAN VOLKAN,EKİCİ GÜLAY | 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi Hatay | |
2018 | Economic Fundamentals Of Curriculum Development: NeedsAnalysis in the Context of Educational Economy | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ŞENTÜRK ŞENER,BARUT YAŞAR | INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CONTEMPORARYEDUCATION AND SOCIAL SCIENCES (ISCESS) | |
2018 | THE EFFECTS OF MOBILE GAMES ON ATTENTION ANDMEDIATION LEVELS OF THE STUDENTS | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ŞENTÜRK ŞENER,BARUT YAŞAR | I. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CONTEMPORARY EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES | |
2018 | GÖZLEM HİYERARŞİSİ MODELİNE GÖRE PSİKOLOJİK DANIŞMAN ADAYLARININ GÖZLEM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ | Uluslararası | DURAN VOLKAN,EKİCİ GÜLAY | 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi Hatay | |
2018 | Eğitim sistemimizdeki sorunların İslam dini ve değerler açısından değerlendirilmesi | Uluslararası | ÖZER BAYRAM,DURAN VOLKAN,TEKKE MUSTAFA | II. International Creation Congress on the Light of Sciences | |
2018 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ “ÜNİVERSİTEDEKİ DERSLER” KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ: ÇİZİM TEKNİĞİ ANALİZİ ÇALIŞMASI | Uluslararası | EKİCİ GÜLAY,DURAN VOLKAN | 7th International Social Studies Education Symposium | http://usbes2018.ahievran.edu.tr/Content_Files/Content/usbes20tam20metin202018.pdf |
2018 | ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BARINDIKLARI YERE GÖRE YAŞAM DOYUMU (KIRGIZİSTAN ÖRNEĞİ) | Uluslararası | GÖKALP MURAT, GÜNDÜZ YÜKSEL, ASLAN HÜSEYİN, DURAN VOLKAN | 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu | http://www.febts.com/images/FEBTS-18-Bildiri-Ozetleri-Kitabi_Revised-01.pdf |
2017 | Göç Psikolojisiyle İlgili Yüksek Lisans Ders İçeriği İçin İhtiyaç Analizi Belirleme | Uluslararası | GÖKALP MURAT, BARUT YAŞAR, DURAN VOLKAN | Geçmişten Günümüze Göç | |
2017 | Investigation of Metaphorical Thinking Skills of Teacher Candidates through Chinese Characters | Uluslararası | DURAN VOLKAN, BARUT YAŞAR, BAYRAM ABDULNASIR | 1st International Black Sea Conference on Language and Language Education | |
2017 | Öğretmen Adaylarının İdeal Öğrenci Algılarının Dikkat ve Meditasyon Seviyeleri Açısından Beyin Dalgalarıyla İncelenmesi | Uluslararası | DURAN VOLKAN, BARUT YAŞAR, BAYRAM ABDULNASIR | IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | |
2017 | Türkiye de Akıl Yürütme Becerisi Üzerine Yapılan Araştırmalara İlişkin Bir Meta-Sentez | Uluslararası | ERSANLI ERCÜMEND,GENÇOĞLU CEM,DURAN VOLKAN | international conference on quality in higher education | |
2017 | PAVLOV’UN KÖPEĞİNDEN YAPAY ZEKÂYA: ROBOTLARLA ÖĞRENME | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ÖZCAN KEMAL,BARUT YAŞAR | Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu | http://uets.cumhuriyet.edu.tr/tr/wp-content/uploads/Sempozyum-ozet-bildiri-kitabi-guncel-.pdf |
2017 | TELEFONLARDAKİ EĞİTİCİ OYUNLARIN DİKKAT VE RAHATLIKDÜZEYİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ASLAN DAMLA | ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU | |
2017 | Öğretmen Adaylarının İdeal Öğrenci Algılarının Dikkat ve Meditasyon Seviyeleri Açısından Beyin Dalgalarıyla İncelenmesi | Uluslararası | DURAN VOLKAN,BARUT YAŞAR,BAYRAM ABDULNASIR | 9 th International Congress of Educational Research | |
2017 | Adapte Olabilen Karmaşık Sistemler, Program Geliştirme ve Göç | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ŞENTÜRK ŞENER | IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | http://www.eab.org.tr/eab/media/kitap/EAB_Kongre_Kitap_2017_Ozet.pdf |
2017 | An Investigation of Ibn Khaldun’s Ideas on Education in the Context of Clash of Civilizations | Uluslararası | BARUT YAŞAR,DURAN VOLKAN | 4th International Ibn Khaldun Symposium | |
2017 | Dünya’nın Heryerine Dağıtılmış Bir Millet : Ahıska Türkleri Ulusal Basında Ahıska Türklerinin Ele Alınışı | Uluslararası | BARUT YAŞAR,DURAN VOLKAN | ULUSLARARASI AHISKA TÜRKLERİ SEMPOZYUMU | |
2017 | Tarih Eğitiminde Görsel Betimlemelerin Kelime Kullanma Becerileri Açısındanİncelenmesi | Uluslararası | KUŞ AYŞEGÜL,DURAN VOLKAN | 1st International Black Sea Conference onLanguage and Language Education | |
2017 | Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Beyin Dalgaları ve Çeşitli Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ŞENTÜRK ŞENER | 26th International Conference on Educational Sciences | |
2017 | Öğretmen Adaylarının Mekan Algılarının Akıl Yürütme Stilleri Açısından İncelenmesi | Ulusal | DURAN VOLKAN, BARUT YAŞAR, BAYRAM ABDULNASIR | Toplumsal Cinsiyet ve Kent-Mekan Sempozyumu | |
2017 | Investigation Of The Relationship Between Different Presentation Types With The Attention and Meditation Levels Through Brain Waves | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ASLAN DAMLA,BARUT YAŞAR | 26th International Conference on Educational Sciences | |
2017 | FARKLI ÜLKELERDE KONULARA GÖRE DERS SAATLERİNİNKARŞILAŞTIRLMASI | Uluslararası | GÜNDÜZ YÜKSEL,tengilimoğlu özlem,DURAN VOLKAN | ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU | |
2017 | Program Geliştirme Modellerinin Çeşitli Mantık Yaklaşımları Açısından İncelenmesi | Ulusal | DURAN VOLKAN | VII. Mantık Çalıştayı | |
2017 | Akıl Yürütme Stilleri Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması | Uluslararası | ŞENTÜRK ŞENER,DURAN VOLKAN | 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi | |
2017 | Zorunlu Göçle Türkiye’ye Gelen Ailelerin Çocuklarına Yönelik Uyum Programı İhtiyaç Analizi | Uluslararası | ŞENTÜRK ŞENER,DURAN VOLKAN | Geçmişten Günümüze Göç | https://www.canik.bel.tr/Icerik/Dosya/www.canik.bel.tr_86_CB3K89CK_gecmisten-gunumuze-goc-sempozyum-bildiri-ozeti.pdf |
2016 | Metaphorical Representations of Teacher Candidates toward Warrior ImagesBelonging Different Cultures | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ÖZER BAYRAM | IDEAL | |
2016 | Ulusal Basında Kadın ve Yoksulluk Olgusunun Ele Alınışı | Uluslararası | BARUT YAŞAR,ÖZCAN KEMAL,DURAN VOLKAN,BARUT MERT | II. TOPLUMSAL CİNSİYET ADALETİ KONGRESİ | |
2016 | Ulusal basında İş Sağlığı ve Güvenliği ile İş Kazaları Konusunun Ele Alınışı | Uluslararası | BARUT YAŞAR,ÇEBİ MEHMET,DURAN VOLKAN,BAYRAM ABDULNASIR | 8. uluslararası iş sağlığı güvenliği konferansı | |
2016 | Çorum da Özel Eğitim Mevcut Durum Problemleri ve Çözüm Önerileri | Uluslararası | BARUT YAŞAR,SOYGÜDEN AYDOĞAN,demir emine huban,DURAN VOLKAN | Bütün Yönleriyle Çorum | |
2016 | SAMSUN YEREL BASININDA KADIN OLGUSUNUN ELE ALINIŞI | Uluslararası | BARUT YAŞAR,ÖZCAN KEMAL,DURAN VOLKAN,YÜKSEL SEÇİL,BARUT MERT | Geçmişten Günümüze Şehir ve Kadın | |
2016 | Diyarbakır da Özel Eğitim Dezavantajlı Çocukla | Uluslararası | BARUT YAŞAR,dündar şükrü,DURAN VOLKAN | Uluslararası Diyarbakır Sempozyumu | |
2016 | MANTIKSAL MUHAKEME BECERİLERİ, DÜŞÜNCE DENEYLERİ VE YARATICILIK | Ulusal | DURAN VOLKAN | 6. Mantık Çalıştayı | |
2016 | Erzincan da Özel Eğitim | Uluslararası | BARUT YAŞAR,bektaş selim,DURAN VOLKAN | Uluslararası Erzincan Sempozyumu | |
2016 | An Investigation for Quantum Qutrit Entanglements Through Color Wheel Compass | Uluslararası | DURAN VOLKAN,GENÇTEN AZMİ | the international conference on quantum science and applications | http://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/766/1/012013 |
2016 | Öğretmen adaylarının girişimcilik ve öz liderlik algılarının dokuz tip mizaç modeline göre değerlendirilmesi | Ulusal | DURAN VOLKAN, ASLAN HÜSEYİN | 25. ulusal eğitim bilimleri kongresi | |
2015 | Invetigation of Hypothetico Creative Reasoning Skills of Teacher Trainees in Terms of Their Thinking Styles | Uluslararası | GELEN İSMAİL,DURAN VOLKAN,ÖZER BAYRAM | 3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-2015) | |
2015 | The analysis of quantum qutrit entanglements in a qutrit based hyper-sphere in terms of gluing and combining products | Uluslararası | DURAN VOLKAN,GENÇTEN AZMİ | 9TH INTERNATIONAL PHYSICS CONFERENCE OF THE BALKAN PHYSICAL UNION (BPU-9) | http://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/1.4944179 |
2015 | Program Geliştirme Modellerinin Sosyoloji Yaklaşımlar AçısındanSınıflandırılması ve Değerlendirilmesi | Uluslararası | BUDAK YUSUF,DURAN VOLKAN | Hedefe Doğru İnsan’’ temalı VI. Uluslararası Canik Sempozyumu | |
2015 | Evaluation of Quantum Physics Curriculum in Universities terms of Eisners Educational Criticism Model Art Based Approach Toward Sciences | Uluslararası | DURAN VOLKAN | 3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-2015) | |
2015 | FROM NATURAL PHILSOPHER TO PHYSICIST ANALYZING THE CONCEPT OF SCIENCE IN TERMS OF TWO TITLES IN THE CONTEXT OF HISTORY OF PHYSICS | Uluslararası | DURAN VOLKAN | 9 th International Physics Conference of the Balkan Physics Union | |
2015 | Novice Teachers Behaviors And Mistakes | Uluslararası | ÖZER BAYRAM,GELEN İSMAİL,HIZLI SİNEM,ÇINAR GONCA,DURAN VOLKAN | 3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-2015) | |
2015 | The Analysis of Some Thought Experiments In Terms of the Dimensions of Hypothetico Creative Reasoning Skills | Uluslararası | GELEN İSMAİL,DURAN VOLKAN,ÖZER BAYRAM | Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015) | |
2015 | Investigation of Hypothetico Creative Reasoning Skills of Teacher Trainees in Terms of Their Scientific Epistemological Beliefs | Uluslararası | ÖZER BAYRAM,DURAN VOLKAN,GELEN İSMAİL | Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015) | |
2015 | THE ANALYSIS OF QUANTUM QUTRIT ENTANGLEMENTS IN A QUTRIT BASED HYPER SPHERE IN TERMS OF GLUING AND COMBINING OPERATORS | Uluslararası | DURAN VOLKAN | 9 th International PhysicsConferenceof Balkan Physical Union | |
2015 | The views of teacher trainees regarding to the most common mistakes teachers make | Uluslararası | ÖZER BAYRAM,GELEN İSMAİL,HIZLI SİNEM,ÇINAR GONCA,DURAN VOLKAN | 3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-2015) | |
2015 | The Development of Hypothetico Creative Reasoning Skills Inventory | Uluslararası | DURAN VOLKAN | Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015 | |
2015 | THE ANALYSIS OF QUTRIT BASED QUANTUM COIN FLIP GAMES IN TERMS OF SOME QUTRIT BASED OPERATORS | Uluslararası | DURAN VOLKAN | 9 th International PhysicsConferenceof Balkan Physical Union | |
2015 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ ENFORMASYON VE EPİSTEMEYE YÖNELİK METAFORİK VE ANALOJİK DÜŞÜNME BİÇİMLERİNİN ANALİZİ | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ASLAN HÜSEYİN | 7 th International Congress of Educational Supervision | |
2014 | Erasmus Programıyla Türkiye ye Gelen Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Türk Kültürü ve Yaşayışı Hakkındaki Düşünceleri | Uluslararası | ÖZER BAYRAM,DURAN VOLKAN,HIZLI SİNEM,ÇINAR GONCA | Youth and Our Cultural Heritage | |
2013 | The Investigation Of the Electronic Energy Levels Of the Quantum Dots With Gaussian Confinement | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ERKARSLAN UĞUR,GENÇTEN AZMİ | 30 . International Physics Congress | |
2013 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kişilik Tipleri ve Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Link | Ulusal | DUMAN BİLAL,GÖÇEN KABARAN GÜLER,DURAN VOLKAN | 12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu | |
2013 | Araştırma Görevlilerinin Akademik Vizyonlarının Argümantasyon Ve Metaforik Bakış Açıları Çerçevesinde İncelenmesi | Ulusal | DUMAN BİLAL,DURAN VOLKAN,GÖÇEN KABARAN GÜLER | 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi | |
2013 | Öğrenmeyi Stratejik Olarak Öğrenme Oyun Teorisi Learning Strategically How to Learn Game Theory | Ulusal | DUMAN BİLAL,DURAN VOLKAN,GÖÇEN KABARAN GÜLER | 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı | |
2013 | The Implementation of Vertically Alligned Quantum Dots for the Entanglement Constant of Circuit Element J in Quantum Games | Uluslararası | DURAN VOLKAN,ERKARSLAN UĞUR,GENÇTEN AZMİ | 30 . International Physics Congress ( TFD. 30 Poster ) |
22222
Yıl | Kitap Adı | Bölüm: | Katkı Düzeyi: |
---|---|---|---|
2019 | Current Research Examples on Educational Sciences in Turkey | The Investigation of Teacher’s Views on Teaching Profession: An Example of Drawing Technique | Bölüm(ler) |
2018 | Öğretmen Yetiştirme Sistemi | Öğretmen Atama Kriterleri | Bölüm(ler) |
2021 | SALGIN HASTALIKLARIN SOSYAL HAYATA ETKİSİ VE KÜLTÜRÜMÜZDE KORONAVİRÜS VAKASI | Sosyal Medyada Covid-19’a Yönelik Bir Duygu Analizi: Ekşi-Sözlük Örneklemi | Bölüm(ler) |
2018 | EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR | Ruhsal Zeka | Bölüm(ler) |
2020 | Etik ve İnsani Değerler | Adalet | Bölüm(ler) |
2022 | Bilim Dünyasında Eğitim III | Isaac Newton ve Eğitim | Bölüm(ler) |
2022 | EĞİTİMDE 21. YÜZYIL BECERİLERİ | Esneklik ve Uyum | Bölüm(ler) |
2022 | Sınıf Yönetimi | SINIFTA ÇATIŞMA YÖNETİMİ | Bölüm(ler) |
2022 | DOĞAL VE BEŞERİ BİLİMLER AÇISINDAN IĞDIR – I | ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTE TERCİH EĞİLİMLERİNİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (IĞDIR ÜNİVERSİTESİ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖRNEKLEMİ) | Bölüm(ler) |
2019 | Sürdürülebilir Kalkınma | Sürdürülebilir Çevre | Bölüm(ler) |
2021 | Eğitim Bilimine Giriş | EĞİTİM BİLİMLERİNDE BİLİMSEL YÖNTEM | Bölüm(ler) |
2021 | Bilimin Teknolojideki Uygulamaları | DEĞİŞİK FİZİKSEL SENSÖRLER VE NANOTEKNOLOJİ | Bölüm(ler) |
2021 | Öğretim Teknolojileri | TÜRKİYE’DE VE DÜNYA’DA DİJİTAL ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIM DURUMU | Bölüm(ler) |
2021 | Öğretim Teknolojileri | ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN ETKİNLİK DURUMUNA ARAŞTIRMALAR | Bölüm(ler) |
2021 | SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı | Kısım 6 | Bölüm(ler) |
2019 | KARAKTER VE DEĞERLER EĞİTİMİ | DEĞERLERİN TOPLUMSAL HAYATTAKİ ÖNEMİ: KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİNDE KÜLTÜRLER ARASI FARKLILAŞMA VE BİRLİKTE YAŞAMA KÜLTÜRÜ | Bölüm(ler) |
2019 | Değerler Eğitimi | DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN AHLAK VE ETİK KAVRAMLARI İNSANİ–KÜLTÜREL KALKINMA SÜRECİNDE DEĞER EĞİTİMİ | Bölüm(ler) |
2019 | Öğrenme Güçlüğü Ve Özel Yetenek | Özel Yeteneklilerde Program Geliştirme | Bölüm(ler) |
2019 | Eğitim Felsefesi | Selçuklularda Eğitim Felsefesi | Bölüm(ler) |
2019 | Erken Çocuklukta Fen Eğitimi | Tümü | |
2018 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | SINIFTA ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ | Bölüm(ler) |
2017 | Eğitim Psikolojisi | Gelişim Psikolojisi | Bölüm(ler) |
2021 | SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VI | SOSYAL MEDYADA AKADEMİK KARİYERE DÖNÜK BİR DUYGU ANALİZİ: EKŞİ-SÖZLÜK ÖRNEKLEMİ | Bölüm(ler) |
2016 | HAYAT BOYU KAPSAMLI REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA | MESLEKİ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK | Bölüm(ler) |
2021 | Uzaktan Eğitimde Öğretim İlke ve Yöntemleri | Tümü | |
2021 | Bridging Theory and Practices for Educational Sciences | REASONING STYLES MODEL IN THE CONTEXT OF LITERATURE OF “PROOF SCHEMES” | Bölüm(ler) |
2021 | ÇAĞDAŞ BAKIŞ AÇISIYLA EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME ve DEĞERLENDİRME | EĞITIMDE PROGRAM GELIŞTIRME SÜRECI VE AŞAMALARI | Bölüm(ler) |
2021 | EĞİTİMDE OKURYAZARLIK BECERİLERİ - II | Eğitimde Geometri Okuryazarlığı | Bölüm(ler) |
2021 | Eğitimde Okuryazarlık Becerileri - II | Eğitimde Fizik Okuryazarlığı | Bölüm(ler) |
2020 | Research Highlights in Education and Science 2020 | Flipped Clasroom Model in the Context of Distant Training | Bölüm(ler) |
2020 | Eğitimde Program Geliştirme | PROGRAM GELİŞTİRME VE DERS İÇERİKLERİ | Bölüm(ler) |
2021 | KARAKTER VE DEĞERLER EĞİTİMİ | Karakter ve Değer Eğitiminde Kültürlerarası Farklılaşma ve Birlikte Yaşama Kültürü | Bölüm(ler) |
2019 | Current Research Examples on Edducational Sciences in Turkey | The Reasoning Styles Model | Bölüm(ler) |
2021 | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA UYGULAMALI STEM EĞİTİMİ | BILIM MERKEZLERINDE STEM EĞITIMI | Bölüm(ler) |
2023 | Türkiye ve Japonya Yüksek Öğretim Akreditasyon Sistemlerinin Karşılaştırılması: Kalite Çalışmalarından Akıllı Akreditasyon Sistemin | Tümü | |
2023 | ÖĞRENME STİLİ MODELLERİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ KILAVUZ KİTABI | LEMİRE ÖĞRENME STİLİ MODELİ | Bölüm(ler) |
2023 | ÖĞRENME STİLİ MODELLERİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ KILAVUZ KİTABI | REİNERT’IN ÖĞRENME STİLİ MODELİ | Bölüm(ler) |
2023 | Etkinlik Örnekleriyle Güncel Ögrenme-Ögretme Yaklasımları-V | Semantik (Anlamsal) Haritalama Temelli Öğrenme- Öğretme Yaklaşımı | Bölüm(ler) |
2023 | Ortaöğretim Öğrencilerinde Akademik Başarı | Tümü | |
2023 | ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLER VE TOPLUM | Eğitim ve Öğrenme Ekseninde Engellilik | Bölüm(ler) |
2023 | ÖĞRENME STİLİ MODELLERİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ KILAVUZ KİTABI | LAWRENCE ÖĞRENME STİLİ MODEL | Bölüm(ler) |
2023 | Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri I | İHVAN-I SAFA’DA EĞİTİM ANLAYIŞI | Bölüm(ler) |
2022 | Eğitimde Araştırma ve Değerlendirmeler | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ “BİLİNÇLİ TÜKETİCİ” KAVRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ | Bölüm(ler) |
2022 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Etkili İletişim ve Öğretim | Bölüm(ler) |
2022 | Etkinlik Örnekleriyle Güncel Ögrenme-Ögretme Yaklasımları-V | SEMANTİK (ANLAMSAL) HARİTALAMA TEMELLİ ÖĞRENME- ÖĞRETME YAKLAŞIMI | Bölüm(ler) |
2022 | Bilim Dünyasında Eğitim III | Galileo Galilei ve Eğitim | Bölüm(ler) |
2022 | Her Yönü İle BAĞIMLILIK | TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI KONUSUNDA ULUSAL VE ULUSLARARASI MÜCADELE STRATEJİLERİ | Bölüm(ler) |
2022 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Bilgiyi İşleme Kuramı | Bölüm(ler) |
2022 | 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı | Elektrik Devreleri ve Elektriksel Direnç | Bölüm(ler) |
2022 | 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı | 12. Bölüm: Kuvvet ve Hareket | Bölüm(ler) |
2022 | 7. VE 8. SINIF FEN BİLİMLERİ KAVRAM YANILGILARININ GİDERİLMESİ ÖĞRETMEN KİTABI | Elektrik Yükleri ve Elektrik Enerjisi | Bölüm(ler) |
2022 | 7. ve 8. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı | Güneş Sistemi ve Ötesi | Bölüm(ler) |
2022 | 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı | 4. Bölüm: Kuvvetin Ölçülmesi ve Sürtünme | Bölüm(ler) |
2023 | Kariyer Planlama ve Akademik Kariyerin Psikolojik Temelleri | Tümü | |
2023 | Eğitim Araştırmaları | AI ASSISTED METAVERSE IN THE CONTEXT OF SMART CURRICULUM | Bölüm(ler) |
2023 | Cognitive Intelligence with Neutrosophic Statistics in Bioinformatics | Modeling epidemics based on quantum decision-making model by the qutrit states and employing neutrosophic form of percolation analysis | Bölüm(ler) |
2023 | Cognitive Intelligence with Neutrosophic Statistics in Bioinformatics | Using the four-valued Rasch model in the preparation of neutrosophic form of risk maps for the spread of COVID-19 in Turkey | Bölüm(ler) |
2023 | DÜŞÜNME BECERİLERİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ KILAVUZ KİTABI | HARİTALAYARAK DÜŞÜNME BECERİSİ | Bölüm(ler) |
2023 | DÜŞÜNME BECERİLERİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ KILAVUZ KİTABI | İKONİK DÜŞÜNME BECERİSİ | Bölüm(ler) |
2023 | İstiklal Harbi’nden 21. Yüzyıla Türkiye Cumhuriyeti | CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE EĞİTİM TARİHİNİN GÖMÜLÜ TEORİ VE LİTERATÜR BAĞLAMINDA İNCELENMESİ | Bölüm(ler) |
22222
Yıl | Tez Adı | Yazar: | Tür: | Durum: |
---|---|---|---|---|
2021 | Nano topoloji vasıtasıyla karar verme: Bir matematik eğitimi çalışması | YUNUS EMRE AKÜREK | Yüksek Lisans | Tamamlandı |
22222
Akademik Yıl | Ders Adı | Eğitim Düzeyi: |
---|---|---|
2020-2021 | KARİYER PLANLAMA | Lisans |
2020-2021 | İleri Programlama 1 | Lisans |
2020-2021 | Temel Bilgi Teknolojileri 1 | Lisans |
2020-2021 | Temel Bilgi Teknolojileri 2 | Lisans |
2020-2021 | Fizik 1 | Lisans |
2020-2021 | Psikoloji | Lisans |
2020-2021 | İleri Nümerik Analiz 1 | Lisans |
2020-2021 | Bilgisayar Programlama 1 | Lisans |
2019-2020 | Bilgisayar Programlama 2 | Lisans |
2019-2020 | Temel Bilgi İletişim Teknolojileri 2 | Lisans |
2019-2020 | Nümerik Analiz | Lisans |
2019-2020 | Sosyal Psikoloji | Lisans |
2019-2020 | Psikoloji | Lisans |
2023-2024 | İS SAGLIGI VE GÜVENLİĞİNDE NITEL VE NICEL VERI ANALIZI | Doktora |
2022-2023 | İS SAGLIGI VE GÜVENLİĞİNDE NITEL VE NICEL VERI ANALIZI | Yüksek Lisans |
2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması | Lisans |
2023-2024 | Özel Öğretim Yöntemleri | Lisans |
2023-2024 | İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİNDE NİCEL VE NİTEL VERİ ANALİZİ | Yüksek Lisans |
2023-2024 | KARİYER PLANLAMA | Lisans |
2023-2024 | BED. EĞT. VE SPOR EĞT. EYLEM ARAŞT. | Lisans |
2023-2024 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Lisans |
2023-2024 | Öğretim Teknolojileri | Lisans |
2021-2022 | KARİYER PLANLAMA | Lisans |
2021-2022 | İLERİ PROGRAMLAMA - I | Lisans |
2021-2022 | MATEMATİK TARİHİ - I | Lisans |
2021-2022 | FİZİK - I | Lisans |
2021-2022 | TIBBİ VE PSİKİYATRİK SOSYAL HİZMET | Lisans |
2021-2022 | TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ -II | Lisans |
2021-2022 | BİYOİSTATİSTİK | Lisans |
2022-2023 | TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ -II | Lisans |
2022-2023 | OYUN TEORİSİ | Lisans |
2022-2023 | İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİNDE NİCEL VE NİTEL VERİ ANALİZİ | Yüksek Lisans |
2022-2023 | TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ -I | Lisans |
2022-2023 | KARİYER PLANLAMA | Lisans |
2022-2023 | SOSYAL HİZMET MEVZUATI | Lisans |
2022-2023 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Lisans |
2022-2023 | Özel Öğretim Yöntemleri | Lisans |
2023-2024 | Biyoistatistik | Lisans |
2023-2024 | Eğitim Felsefesi | Lisans |
22222
Ders Adı | 1. Hafta: | 2. Hafta: | 3. Hafta: | 4. Hafta: | 5. Hafta: | 6. Hafta: | 7. Hafta: | 8. Hafta: | 9. Hafta: | 10. Hafta: | 11. Hafta: | 12. Hafta: | 13. Hafta: | 14. Hafta: |
---|
22222
Proje Adı | Görev: | Tür: |
---|---|---|
Duvarsız Eğitime İlkadım | Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) | |
SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARINDA BEDEN ve HAREKET ALGISININ BEYİN DALGALARI VE BEDEN TAKİP ARAÇLARI İLE İNCELENMESİ Dr.Öğr.Üyesi Volkan DURAN | Yürütücü | ARAŞTIRMA PROJESİ |
Uzaktan Eğitimde Kullanılan Video Prodüksiyon Stillerinin Değerlendirilmesi | Araştırmacı | Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi |
Duygu Algılama Araçları ve Göz İzleme Uygulamalarıyla Uzaktan Öğretim Stillerinin Etkililiğinin İncelenmesi | Araştırmacı | Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi |
Ardahan İlindeki Ortaöğretim Kurumlarının Akademik Başarılarının Yükseltilmesi Projesi | Yürütücü | ARAŞTIRMA PROJESİ |
22222
Patent Adı | Buluş Sahipleri: | Kategori: | Kapsam: |
---|
22222
Yıl | Ödül Adı | Kurum: | Tür: | Açıklama: |
---|
22222
Kurum | Durum |
---|
22222
Tarih | Görev | Birim: | Bitiş Tarihi: |
---|---|---|---|
2019 | Bilim Dalı Başkanı | IĞDIR ÜNİVERSİTESİ | |
2019 | Bölüm Başkanı | IĞDIR ÜNİVERSİTESİ |