
Dr. Öğr. Üye.
Yasin YİĞİT
Eğitim
-
D
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
2016 - 2019
DoktoraSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (DR)/
Tez Adı: Anadolu imam hatip lisesi meslek derslerinin problem çözme becerisi kazandırması açısından fonksiyonelliği (Sivas ili örneği)
-
Y
CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
2012 - 2014
Yüksek LisansSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Yatılı öğrencilerin dinî-ahlâkî tutumları ve din eğitimi: (Gürün 80. Yıl Yatılı Bölge Ortaokulu örneği)
-
L
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
2006 - 2010
LisansEĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı:
22222
Yıl: | Makale Başlığı | Kapsam | Yazar(lar): | Dergi Adı: | Cilt: | Sayı: | Link: |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2021 | Din Öğretiminin Amaçları Bağlamında Kültürel Aidiyet ve Kültürel Sorumluluk Bilinci | Ulusal | YİĞİT YASİN | Tokat İlmiyat Dergisi | 9 | 1 | http://dx.doi.org/10.51450/ilmiyat.863033 |
2019 | MODERN ÇAĞDA GENÇLİK VE DİN EĞİTİMİ | Ulusal | YİĞİT YASİN | The Journal of Social Sciences | 41 | http://dx.doi.org/10.29228/sobider.32607 | |
2018 | DİN ÖĞRETİMİ’NDE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ KAZANMA AMACINA ERİŞİM DÜZEYİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI | Uluslararası | YİĞİT YASİN | Dokuz Eylül Ünivesitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi | 47 | http://dx.doi.org/10.21054/deuifd.450962 | |
2020 | Anadolu İmam Hatip Lisesi Meslek Derslerinde Problem Çözme Becerisi Kazanma Amacına Erişim Düzeyi (Sivas İli Örneği) | Ulusal | YİĞİT YASİN | Eskiyeni | 40 | http://dx.doi.org/10.37697/eskiyeni.667837 | |
2019 | Din Öğretiminde Kültürel Aidiyet ve Sorumluluk Bilinci Kazanma Amacına Erişim Düzeyi Ölçeği: Geçerlik Güvenilirlik Çalışması | Ulusal | YİĞİT YASİN, KOCA Hüseyin Kasım | Bingöl Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi | 12 | http://dx.doi.org/10.34085/buifd.634777 | |
2021 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Öğrencilere Problem Çözme Becerisi Kazandırma Yeterliği Üzerine Bir Alan Araştırması (Türkiye Örneği) | Uluslararası | YİĞİT YASİN | Dokuz Eylül Ünivesitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi | 53 | http://dx.doi.org/10.21054/deuifd.878017 | |
2021 | Öğrencilerin Dijital Ortamlar Üzerinden Yapılan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Derslerine Yönelik Tutumları (Sivas Zara İlçesi Örneği) | Uluslararası | YİĞİT YASİN | Bingöl Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi | 17 | http://dx.doi.org/10.34085/buifd.887742 | |
2019 | ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ MESLEK DERSLERİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ KAZANDIRMASI AÇISINDAN ANALİZİ | Ulusal | YİĞİT YASİN | Adıyaman Üniversitesi İslami İlimler Araştırmaları Dergisi | 5 | https://iif.adiyaman.edu.tr/tr/fakulte-dergisi | |
2018 | ÖĞRETMEN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİĞİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI | Ulusal | YİĞİT YASİN | Adıyaman Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi İslami İlimler Araştırmaları Dergisi | 2 | 4 | https://dergipark.org.tr/en/pub/iiad/issue/62686/947941 |
2021 | KÜLTÜREL MİRAS ÖĞRETİMİ BAĞLAMINDA AHİLİK: DİN EĞİTİMİ PERSPEKTİFİNDEN BİR DEĞERLENDİRME | Uluslararası | YİĞİT YASİN | Bilimname | 46 | http://dx.doi.org/10.28949/bilimname.973196 | |
2021 | Eğitimde Kültürel Spor Ahlakı Bilinci Kazanma Amacına Erişim Düzeyi Ölçeği: Geçerlik Güvenirlik Çalışması | Ulusal | YİĞİT YASİN | Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi | 8 | 2 | http://dx.doi.org/10.17859/pauifd.962966 |
22222
Yıl: | Bildiri Başlığı | Kapsam: | Yazar(lar): | Etkinlik Adı: | Link: |
---|---|---|---|---|---|
2021 | Beş Vakit Namazın Öğretimiyle İlgili Ders İçeriklerinin Değerlendirilmesi | Ulusal | YİĞİT YASİN | TÜRKİYE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU | https://yayin.okuokut.org/okuokut/catalog/view/978-605-74416-4-5/1267313242/38 |
2021 | Modern Çağda Gençlik Problemleri ve Din Eğitimi | Uluslararası | YİĞİT YASİN | ULUSLARARASI İSLAM, MODERNİTE VE GENÇLİK | https://cdn2.beun.edu.tr/islamvegenclik/071a91f81479d8841d513e0d7c705585/ozetkitabi.pdf |
2020 | Erken Çocukluk Döneminde Kültürel Değerlerin Öğretimi | Uluslararası | YİĞİT YASİN | ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ DİN - AHLAK- DEĞERLER EĞİTİMİ VE SORUNLARI | http://cundatoplantilari.balikesir.edu.tr/index.php/3-toplanti-2020/ |
22222
Yıl | Kitap Adı | Bölüm: | Katkı Düzeyi: |
---|---|---|---|
2021 | İSLAM, MODERNİTE VE GENÇLİK | Modern Çağda Gençlik Problemleri ve Din Eğitimi | Bölüm(ler) |
2021 | DİN ÖĞRETİMİNDE YAŞAM PROBLEMLERİNİ ÇÖZME BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ | Tümü | |
2021 | Pandemi Sürecinde Aile Olmak 1 | Ailede Sorumluluk: Koronavirüs (Covid-19) Salgını Sürecinde Manevî İyi Oluşa Katkısı Açısından Bir Değerlendirme | Bölüm(ler) |
2021 | Pandemi Sürecinde Aile Olmak 1 | Ailenin Problem Çözme Eğitimi: Koronavirüs (Covid-19) Salgını Sürecinde Artan Aile Problemleriyle Maneviyat Destekli Başa Çıkmanın İmkânı | Bölüm(ler) |
2022 | MANEVİYAT EĞİTİMİ (Manen Güçlenmenin Yollarını Aralayan Dinî, Manevi, Tasavvufi, Psikolojik ve Pedagojik Bir Değerlendirme) | Tümü |
22222
Yıl | Tez Adı | Yazar: | Tür: | Durum: |
---|---|---|---|---|
2022 | Katolik kilisesinde ruhbanlık anlayışı | ÖNDER KAYA | Yüksek Lisans | Tamamlandı |
2022 | Anadolu imam hatip lisesi öğrencilerinin dinler tarihi dersine yönelik tutumları | FATMA ŞEKER | Yüksek Lisans | Devam Ediyor |
2022 | Hristiyan Mezheplerinde Meryem'e Bakış | ESMA ERYILMAZ | Yüksek Lisans | Devam Ediyor |
22222
Akademik Yıl | Ders Adı | Eğitim Düzeyi: |
---|---|---|
2021-2022 | UZMANLIK ALAN DERSİ | Yüksek Lisans |
2021-2022 | BİTİRME ÖDEVİ | Lisans |
2021-2022 | DİN ÖĞRETİMİ TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL TASARIMI-I | Yüksek Lisans |
2021-2022 | GÜNÜMÜZ DİN EĞİTİMİ MESELELERİ-I | Yüksek Lisans |
2021-2022 | DİN EĞİTİMİNİN TEORİK TEMELLERİ | Yüksek Lisans |
2021-2022 | ÖĞRETİM TEKNİKLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME | Lisans |
2021-2022 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Lisans |
2020-2021 | UZMANLIK ALAN DERSİ | Yüksek Lisans |
2020-2021 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Lisans |
2020-2021 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Lisans |
22222
Ders Adı | 1. Hafta: | 2. Hafta: | 3. Hafta: | 4. Hafta: | 5. Hafta: | 6. Hafta: | 7. Hafta: | 8. Hafta: | 9. Hafta: | 10. Hafta: | 11. Hafta: | 12. Hafta: | 13. Hafta: | 14. Hafta: |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
DİN EĞİTİMİNİN TEORİK TEMELLERİ | ||||||||||||||
GÜNÜMÜZ DİN EĞİTİMİ MESELELERİ-I | ||||||||||||||
DİN ÖĞRETİMİ TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL TASARIMI-I | ||||||||||||||
UZMANLIK ALAN DERSİ |
22222
Proje Adı | Görev: | Tür: |
---|
22222
Patent Adı | Buluş Sahipleri: | Kategori: | Kapsam: |
---|
22222
Yıl | Ödül Adı | Kurum: | Tür: | Açıklama: |
---|
22222
Kurum | Durum |
---|
22222
Tarih | Görev | Birim: | Bitiş Tarihi: |
---|---|---|---|
2022 | Öğretmenlik Uygulaması Fakülte Uygulama Koordinatörü | IĞDIR ÜNİVERSİTESİ | |
2021 | Anabilim Dalı Başkanı | IĞDIR ÜNİVERSİTESİ |