Instructor
Kenan Çiftçi
Education
-
D
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
2019 - 2023
DoctorateEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ (DR)/
Tez Adı: Okul etkililiğinin pygmalion etkisi bağlamında değerlendirilmesi: Pozitif psikolojik sermayenin aracılık rolü
-
M
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
2017 - 2019
MasterEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ, DENETİMİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Okulların yapıları ile öğretmenlerin okulda alınan kararlara katılma durumları ve istekleri arasındaki ilişki
-
B
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
2010 - 2014
Bachelor DegreeİKTİSAT FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI İLİŞKİLER BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI İLİŞKİLER PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
Tez Adı:
-
B
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
2005 - 2009
Bachelor DegreeEĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı:
22222
Year: | Article Title | Scope | Author(s): | Journal Name: | Volume: | Issue: | Link: |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2021 | Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları Problemler | National | ÇİFTÇİ KENAN, ERÇETİN ŞEFİKA ŞULE | Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi | 25 | http://sosbilder.igdir.edu.tr/DergiTamDetay.aspx?ID=1333&Detay=Ozet | |
2023 | Distributed leadership and teachers’ emotional labour: The mediating role of teacher autonomy | International | ÖZDEMİR MURAT, BÜYÜKGÖZE HİLAL, AKMAN YENER, TOPALOĞLU HAKAN, ÇİFTÇİ KENAN | Journal of Educational Administration | |||
2023 | Pygmalion Ölçeğinin (PÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması | National | ÇİFTÇİ KENAN, ÖZDEMİR MURAT | Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 23 | 1 | https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2732565 |
2023 | Distributed leadership and teachers emotional labour: the mediating role of teacher autonomy | International | ÖZDEMİR MURAT, BÜYÜKGÖZE HİLAL, Akman Yener, TOPALOĞLU HAKAN, ÇİFTÇİ KENAN | Journal of Educational Administration | 61 | 4 | http://dx.doi.org/10.1108/jea-06-2022-0092 |
2024 | Çalışan Lisansüstü Öğrencilerinin Karşılaştıkları Problemler | International | ÇİFTÇİ KENAN,AKBAŞLI SAİT | Black Sea Journal of Public and Social Science | 7 | 2 | http://dx.doi.org/10.52704/bssocialscience.1484753 |
22222
Year: | Paper Title | Scope: | Author(s): | Event Name: | Link: |
---|---|---|---|---|---|
2023 | ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PSİKOLOJİK SERMAYE ALGILARI İLE TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ | International | ÇİFTÇİ KENAN, GÜLBETEKİN EDA | 4. Uluslararası Akdeniz ve 3. Uluslararası 8. Ulusal Pediatri Hemşireliği Kongresi | https://ekitap.atauni.edu.tr/wp-content/uploads/2023/10/ULUSLARARASI-PEDIATRI-HEMSIRE-KONGRESI.pdf |
2018 | İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM-ÖĞETİM SÜRECİNDE HAZIRBULUNUŞLUK ÖĞESİ OLARAK YETERLİ VE DENGELİ BESLENME | International | DAL MUSTAFA, TUNÇ YUNUS, ÇİFTÇİ KENAN | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_b31e929e97e24635be4c219fdfb8ad2c.pdf |
2018 | STRATEJİK PLANLAMA, STRATEJİK PLANLAMANIN TARİHSEL GELİŞİMİ VE ÖNEMİ | International | ÇİFTÇİ KENAN,DAL MUSTAFA,TUNÇ YUNUS | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_c180a59918af498a86587463c4e92243.pdf |
2018 | ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK MOTİVASYON DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ | International | TUNÇ YUNUS,ÇİFTÇİ KENAN,DAL MUSTAFA | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_c180a59918af498a86587463c4e92243.pdf |
2018 | İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM-ÖĞETİM SÜRECİNDE HAZIRBULUNUŞLUK ÖĞESİ OLARAK YETERLİ VE DENGELİ BESLENME | International | DAL MUSTAFA,TUNÇ YUNUS,ÇİFTÇİ KENAN | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_b31e929e97e24635be4c219fdfb8ad2c.pdf |
22222
Year | Book Title | Chapter: | Contribution Level: |
---|---|---|---|
2024 | EĞİTİM YÖNETİMİ ÇALIŞMALARI | Postmodernizmin Eğitim Yönetimine Yansımaları | Bölüm(ler) |
2024 | EĞİTİMDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE EKONOMİ | Okulda Liderlik | Bölüm(ler) |
22222
Year | Dissertation Title | Author: | Type: | Status: |
---|
22222
Academic Year | Course Title | Educational Level: |
---|---|---|
2020-2021 | Eğitimde Araç Gereç Geliştirme | Associate |
2020-2021 | .Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Associate |
2020-2021 | Davranış Yönetimi | Associate |
2019-2020 | Meslek Etiği | Associate |
2019-2020 | Çocuk Hakları ve Koruma | Associate |
2018-2019 | Çocuk ve İletişim | Associate |
2017-2018 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | Associate |
2020-2021 | Meslek Etiği | Associate |
2018-2019 | Meslek Etiği | Associate |
2018-2019 | Bilgi ve İletişim Teknolojisi | Associate |
2019-2020 | Bilgi ve İletişim Teknolojisi | Associate |
2020-2021 | Çocuk ve İletişim | Associate |
2019-2020 | Çocuk ve İletişim | Associate |
2018-2019 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | Associate |
2019-2020 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | Associate |
2018-2019 | Çocuk Hakları ve Koruma | Associate |
2020-2021 | Seminer | Associate |
2020-2021 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | Associate |
2020-2021 | Çocuk Hakları ve Koruma | Associate |
2020-2021 | Bilgi ve İletişim Teknolojisi | Associate |
2020-2021 | Demokrasi ve İnsan Hakları | Associate |
2021-2022 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | Associate |
2021-2022 | Çocuk Hakları | Associate |
2021-2022 | Meslek Etiği | Associate |
2021-2022 | Eğitimde Araç Gereç Geliştirme | Associate |
2021-2022 | Çocuk ve İletişim | Associate |
2021-2022 | Çocuk Beslenmesi | Associate |
2021-2022 | Öğrenme ve Öğretme Teknikleri | Associate |
2022-2023 | Eğitimde Araç Gereç Geliştirme | Associate |
2022-2023 | Meslek Etiği | Associate |
2022-2023 | Klavye I | Associate |
2022-2023 | Çocuk ve İletişim | Associate |
2022-2023 | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim | Bachelor Degree |
2022-2023 | Öğretim İlke ve Yöntemleri (yaz) | Bachelor Degree |
2022-2023 | Sınıf Yönetimi (Yaz) | Bachelor Degree |
2022-2023 | Eğitime Giriş (Yaz) | Bachelor Degree |
2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması (Bahar) | Bachelor Degree |
2023-2024 | Seminer | Associate |
2023-2024 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | Associate |
2023-2024 | Çocuk Hakları ve Koruma | Associate |
2023-2024 | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim | Bachelor Degree |
2023-2024 | Öğrenme ve Öğretme Teknikleri | Associate |
2023-2024 | Meslek Etiği | Associate |
2023-2024 | Çocuk ve İletişim | Associate |
2023-2024 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama | Associate |
2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması (Güz) | Bachelor Degree |
2023-2024 | Sınıf Yönetimi | Bachelor Degree |
2023-2024 | Eğitime Giriş | Bachelor Degree |
2022-2023 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Bachelor Degree |
2022-2023 | Eğitime Giriş | Bachelor Degree |
22222
Course Title | 1. Week: | 2. Week: | 3. Week: | 4. Week: | 5. Week: | 6. Week: | 7. Week: | 8. Week: | 9. Week: | 10. Week: | 11. Week: | 12. Week: | 13. Week: | 14. Week: |
---|
22222
Project Title | Task: | Type: |
---|
22222
Patent Title | Inventors: | Category: | Scope: |
---|
22222
Year | Award Name | Institution: | Type: | Description: |
---|
22222
Institution | Status |
---|
22222
Date | Task | Unit: | Expiration Date: |
---|---|---|---|
2023 | Bölüm Başkanı | IĞDIR ÜNİVERSİTESİ | 2024 |