Instructor
Mustafa Dal
Education
-
D
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
2021 -
DoctorateEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ (DR)/
Tez Adı:
-
M
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
2012 - 2016
MasterEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI EKONOMİSİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARIYLA BAŞ ETMEDE KULLANDIKLARI SINIF YÖNETİMİ STRATEJİLERİ
-
B
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
2002 - 2006
Bachelor DegreeKAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
Tez Adı:
22222
Year: | Article Title | Scope | Author(s): | Journal Name: | Volume: | Issue: | Link: |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2018 | Okul öncesi öğretmenlerinin öğrencilerin istenmeyen davranışlarıyla baş etmede kullandıkları sınıf yönetimi stratejileri | International | DAL MUSTAFA,AKAN DURDAĞI | Journal of Human Sciences | 15 | 2 | |
2014 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Yönetim Sorunları | International | ADA ŞÜKRÜ,KÜÇÜKALİ RIDVAN,AKAN DURDAĞI,DAL MUSTAFA | Middle Eastern & African Journal of Educational Research | |||
2017 | Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Algılarının Analizi: Iğdır Üniversitesi Örneği | International | DAL MUSTAFA | Researcher: Social Science Studies | 5 | 4 | http://www.rssstudies.com/Makaleler/2071718072_521-531-Mustafa20DAL.pdf |
2018 | Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Yaz Stajı Hakkındaki Görüş ve Önerileri: Iğdır Üniversitesi Örneği | International | TUNÇ YUNUS,DAL MUSTAFA | Researcher: Social Science Studies | 6 | 3 | http://www.rssstudies.com/DergiTamDetay.aspx?ID=683Detay=Ozet |
2017 | SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ: IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ | National | İRAK HAKAN,TAŞCIOĞLU RACİ,DAL MUSTAFA,TUNÇ YUNUS | Atatürk İletişim Dergisi | 14 | http://dergipark.gov.tr/atauniiletisim |
22222
Year: | Paper Title | Scope: | Author(s): | Event Name: | Link: |
---|---|---|---|---|---|
2022 | PİSA SINAVINDA BAŞARILI OECD ÜLKELERİ VE TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN KARŞILAŞTIRILMASI | International | DAL MUSTAFA, ÇELİK SABRİ | ULUSLARARASI EĞİTİM TÖNETİMİ FORUMU | https://www.eyfor.org/public/documents/eyfor-xiii-ozet-kitabi.pdf |
2018 | SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN YAZ STAJI HAKKINDAKİ GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ: IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ | International | TUNÇ YUNUS,DAL MUSTAFA | II.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi | http://kayit.multicongress.net/files/multi2018/Multicongress_ozet_kitapcigi.pdf |
2018 | İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM-ÖĞETİM SÜRECİNDE HAZIRBULUNUŞLUK ÖĞESİ OLARAK YETERLİ VE DENGELİ BESLENME | International | DAL MUSTAFA,TUNÇ YUNUS,ÇİFTÇİ KENAN | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_b31e929e97e24635be4c219fdfb8ad2c.pdf |
2018 | ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK MOTİVASYON DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ | International | TUNÇ YUNUS,ÇİFTÇİ KENAN,DAL MUSTAFA | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_c180a59918af498a86587463c4e92243.pdf |
2018 | STRATEJİK PLANLAMA, STRATEJİK PLANLAMANIN TARİHSEL GELİŞİMİ VE ÖNEMİ | International | ÇİFTÇİ KENAN,DAL MUSTAFA,TUNÇ YUNUS | 1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ | https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_c180a59918af498a86587463c4e92243.pdf |
2017 | Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Algılarının Analizi: Iğdır Üniversitesi Örneği | International | DAL MUSTAFA | 2. Uluslararası Iğdır Sempozyumu | |
2017 | Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrencilerin İstenmeyen Davranışlarıyla Baş Etmede Kuallandıkları Sınıf Yönetimi Staratejileri | International | DAL MUSTAFA,AKAN DURDAĞI | 2. Uluslararası Iğdır Sempozyumu | |
2017 | SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ: IĞDIR ÜNİVESİTESİ ÖRNEĞİ | International | İRAK HAKAN,TAŞCIOĞLU RACİ,DAL MUSTAFA,TUNÇ YUNUS | 3. ULUSLARARASI SAĞLIK İLETİŞİ SEMPOZYUMU | https://docs.wixstatic.com/ugd/503e9a_4904d2edef694471b919f45e7d3b8c75.pdf |
2014 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Yönetim Sorunları. | National | ADA ŞÜKRÜ,KÜÇÜKALİ RIDVAN,AKAN DURDAĞI,DAL MUSTAFA | 9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi |
22222
Year | Book Title | Chapter: | Contribution Level: |
---|
22222
Year | Dissertation Title | Author: | Type: | Status: |
---|
22222
Academic Year | Course Title | Educational Level: |
---|---|---|
2021-2022 | Davranış Yönetimi | Associate |
2021-2022 | Çocuk ve Çevre | Associate |
2021-2022 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama 1 | Associate |
2020-2021 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama 2 | Associate |
2020-2021 | Çocuk ve Müzik | Associate |
2020-2021 | Çocuk ve Çevre | Associate |
2020-2021 | Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama 1 | Associate |
2020-2021 | Öğrenme ve Öğretme Teknikleri | Associate |
2019-2020 | ÇOCUK VE MÜZİK | Associate |
2019-2020 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 2 | Associate |
2019-2020 | ÇOCUK VE OYUN | Associate |
2019-2020 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Associate |
2019-2020 | ÇOCUK VE ÇEVRE | Associate |
2019-2020 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 1 | Associate |
2019-2020 | EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTİRME | Associate |
2018-2019 | DAVRANIŞ YÖNETİMİ | Associate |
2018-2019 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Associate |
2018-2019 | ÇOCUK VE ÇEVRE | Associate |
2018-2019 | ÇOCUK VE OYUN | Associate |
2018-2019 | ÇOCUK VE MÜZİK | Associate |
2018-2019 | SEMİNER | Associate |
2018-2019 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 2 | Associate |
2018-2019 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 1 | Associate |
2017-2018 | ÇOCUK VE OYUN | Associate |
2017-2018 | PSİKODRAMA UYGULAMALARI | Associate |
2017-2018 | ÇOCUK VE MÜZİK | Associate |
2017-2018 | ÇOCUK EDEBİYATI VE MEDYA | Associate |
2017-2018 | AİLE EĞİTİMİ | Associate |
2017-2018 | DAVRANIŞ YÖNETİMİ | Associate |
2017-2018 | ÇOCUK EDEBİYATI VE MEDYA | Associate |
2017-2018 | ÖZEL EĞİTİM | Associate |
2017-2018 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Associate |
2017-2018 | ÇOCUK VE MÜZİK | Associate |
2017-2018 | ÇOCUK VE DRAMA | Associate |
2016-2017 | SEMİNER | Associate |
2015-2016 | SEMİNER | Associate |
2014-2015 | SEMİNER | Associate |
2016-2017 | ÇOCUK VE MÜZİK | Associate |
2016-2017 | ÇOCUK EDEBİYATI VE MEDYA | Associate |
2016-2017 | ÇOCUK VE OYUN | Associate |
2016-2017 | ÇOCUK VEÇEVRE | Associate |
2016-2017 | MESLEK ETİĞİ | Associate |
2016-2017 | ÇOCUKLA İLETİŞİM | Associate |
2016-2017 | ÇOCUK VE DRAMA | Associate |
2016-2017 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Associate |
2016-2017 | SANAT ETKİNLİKLERİNİ İZLEME | Associate |
2016-2017 | ÖZEL EĞİTİM 1 | Associate |
2015-2016 | EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTİRME | Associate |
2015-2016 | ÇOCUK EDEBİYATI VE MEDYA | Associate |
2015-2016 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 2 | Associate |
2015-2016 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 1 | Associate |
2015-2016 | ÇOCUK VE OYUN | Associate |
2015-2016 | ÇOCUK VE MÜZİK | Associate |
2015-2016 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Associate |
2014-2015 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 1 | Associate |
2014-2015 | EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTŞRME | Associate |
2014-2015 | ÇOCUK VE OYUN | Associate |
2014-2015 | ÇOCUK VE MÜZİK | Associate |
2014-2015 | ÇOCUK GELİŞİMİ 2 | Associate |
2014-2015 | ÇOCUK GELİŞİMİ 1 | Associate |
2014-2015 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Associate |
2013-2014 | ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Associate |
2010-2011 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Associate |
2011-2012 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Associate |
2013-2014 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Associate |
2012-2013 | ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ | Associate |
2011-2012 | ÖZEL EĞİTİM 1 | Associate |
2011-2012 | ÇOCUKTA SANAT VE YARATICILIK | Associate |
2012-2013 | ÇOCUKTA SANAT VE YARATICILIK | Associate |
2012-2013 | ÇOCUK VE ÇEVRE | Associate |
2012-2013 | ÇOCUK VE OYUN | Associate |
2013-2014 | ÇOCUK VE OYUN | Associate |
2011-2012 | ÇOCUK VE OYUN | Associate |
2012-2013 | ÇOCUK VE MÜZİK | Associate |
2013-2014 | ÇOCUK VE MÜZİK | Associate |
2010-2011 | ÇOCUK VE MÜZİK | Associate |
2011-2012 | ÇOCUK VE DRAMA | Associate |
2012-2013 | ÇOCUK VE DRAMA | Associate |
2012-2013 | ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA | Associate |
2013-2014 | ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA | Associate |
2010-2011 | ÇOCUK GELİŞİMİ 2 | Associate |
2011-2012 | ÇOCUK GELİŞİMİ 2 | Associate |
2012-2013 | ÇOCUK GELİŞİMİ 2 | Associate |
2013-2014 | ÇOCUK GELİŞİMİ 2 | Associate |
2010-2011 | ÇOCUK GELİŞİMİ 1 | Associate |
2011-2012 | ÇOCUK GELİŞİMİ 1 | Associate |
2012-2013 | ÇOCUK GELİŞİMİ 1 | Associate |
2013-2014 | ÇOCUK GELİŞİMİ 1 | Associate |
2010-2011 | SAĞLIK HİZMETLERİNDE HALKLA İLİŞKİLER | Associate |
2010-2011 | SAĞLIK HİZMETLERİ YÖNETİMİ | Associate |
2011-2012 | SANAT ETKİNLİKLERİNİ İZLEME | Associate |
2012-2013 | SANAT ETKİNLİKLERİNİ İZLEME | Associate |
2013-2014 | SANAT ETKİNLİKLERİNİ İZLEME | Associate |
2010-2011 | PSİKOLOJİYE GİRİŞ | Associate |
2013-2014 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 1 | Associate |
2012-2013 | OKULÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA 1 | Associate |
2011-2012 | EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTŞRME | Associate |
2012-2013 | EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTŞRME | Associate |
2013-2014 | EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTŞRME | Associate |
2012-2013 | AİLE EĞİTİMİ | Associate |
22222
Course Title | 1. Week: | 2. Week: | 3. Week: | 4. Week: | 5. Week: | 6. Week: | 7. Week: | 8. Week: | 9. Week: | 10. Week: | 11. Week: | 12. Week: | 13. Week: | 14. Week: |
---|
22222
Project Title | Task: | Type: |
---|---|---|
özellikle kız çocuklarının okullaşması projesi | Uzman | Avrupa Birliği |
22222
Patent Title | Inventors: | Category: | Scope: |
---|
22222
Year | Award Name | Institution: | Type: | Description: |
---|
22222
Institution | Status |
---|
22222
Date | Task | Unit: | Expiration Date: |
---|